Skip to main content

Beste KPN, mijn kpn adapter arcadyan tv hmb2260 adapter is defect. Het is lastig deze adapter via uw site te bestellen. Kunt u mij verder helpen. mvrgr, Jacqueline van der Schans

Dag @Jacqueline van der Schans , welkom op het forum!

Het beste kun je hiervoor gratis de klantenservice bellen: 0800 - 0402 en zeg dan: "ik wil een medewerker spreken”.


Hoi @Jacqueline van der Schans. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice om een nieuwe stroomadapter aan te vragen? Als het nog niet gelukt is, dan hoor ik dat graag van je!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat mijn collega jou verder heeft geholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag.


Beste Vikash,

Vorige week donderdag heb ik een collega op de klantenservice gesproken en hij zou een adapter opsturen. Tot op heden heb ik niets ontvangen. Kunt u nagaan wanneer de adapter geleverd wordt?

Vr.gr. Jacqueline


Natuurlijk. Zou je daarvoor jouw postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Dan zoek ik het voor je uit. 


Beste Vikash,

Ik heb mijn gegevens ingevuld. 

Groeten,

Jacqueline


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat er iets is verstuurd, maar kan niet zien precies zien wat dat is geweest. Ik heb daarom zojuist opnieuw een stroomadapter toegestuurd. Ik verwacht dat je het binnen 2 werkdagen in huis hebt.


Hartelijk dank!


Graag gedaan!


Heb je het nu wel ontvangen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je weer tv kan kijken. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!