Skip to main content
Beantwoord

Defecte afstandbediening

  • January 6, 2020
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Goede avond, 

Via deze weg wil ik laten weten dat een van de twee afstandbedieningen defect is. Hoe kan ik een nieuwe opvragen?

 

Gr Pascal

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Passie134 

Sinds kort kan je dat voor iTV zelf regelen op de KPN website: Afstandsbediening aanvragen .

Je kunt dit doen door in te loggen met je KPN ID.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 6, 2020

Hallo @Passie134 

Sinds kort kan je dat voor iTV zelf regelen op de KPN website: Afstandsbediening aanvragen .

Je kunt dit doen door in te loggen met je KPN ID.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 6, 2020

@Passie134 Welkom op ons Forum!

Tegenwoordig is het inderdaad mogelijk om zelf een nieuwe afstandsbediening te bestellen via onze website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Succes! Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden.