Skip to main content

Onze afstandsbediening is gevallen(dom), hoe kan ik een nieuwe bestellen.

Kom diverse afstandsbedieningen tegen op internet.

Nieuwe afstandsbediening aanvragen met servicetool werkt niet.

 

Hallo @Smopie73 

Heb je dat via deze link nieuwe afstandsbediening via de KPN website gedaan?. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.


Ruud

Krijg telkens de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik het later nogmaals moet proberen.


Heb je mijn tweede vraag nog bekeken? Product niet gekoppeld in MijnKPN geeft een foutmelding bij deze aanvraag.


Sorry, dat is ook gebeurd(was al zo)


Ruud,

 

Na enkele keren proberen is het toch gelukt.

Bedankt voor je hulp.


Dat is mooi @Smopie73 . Weer een tevreden gebruiker :grinning:


Was al tevreden :thumbsup_tone1:


@Smopie73 Welkom op ons Forum! Ik zie dat RBXX je al van het juist antwoord heeft voorzien, al ging dit niet zonder slag of stoot. De aanhouder wint, denk ik dan maar. Fijn dat het gelukt is. Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden. 
Fijne avond! :wink:


@Lisa Bestellen is gelukt, kon alleen niet achterhalen wat de kosten zijn. En hoe te betalen.


Dag @Smopie73 wees gerust. Deze service is gratis, alleen als je te vaak langskomt zullen ze je naar de KPN webshop verwijzen.


Das inderdaad service. Nogmaals dank.

@RBxx en @Lisa 


@Smopie73 Goed om te horen dat het gelukt is.:thumbsup_tone1:

Bedankt voor de aanvulling @RBxx , dit is inderdaad een gratis service. 


Gewoon naar de kpn winkel gaan daar kreeg ik hem gratis moest wel de oude inleveren


Reageer