Skip to main content
Beantwoord

defecte afstandsbediening

  • January 13, 2020
  • 13 reacties
  • 181 keer bekeken

Onze afstandsbediening is gevallen(dom), hoe kan ik een nieuwe bestellen.

Kom diverse afstandsbedieningen tegen op internet.

Nieuwe afstandsbediening aanvragen met servicetool werkt niet.

 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @Smopie73 

Heb je dat via deze link nieuwe afstandsbediening via de KPN website gedaan?. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 13, 2020

Hallo @Smopie73 

Heb je dat via deze link nieuwe afstandsbediening via de KPN website gedaan?. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2020

Ruud

Krijg telkens de melding dat er een fout is opgetreden en dat ik het later nogmaals moet proberen.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 13, 2020

Heb je mijn tweede vraag nog bekeken? Product niet gekoppeld in MijnKPN geeft een foutmelding bij deze aanvraag.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2020

Sorry, dat is ook gebeurd(was al zo)


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2020

Ruud,

 

Na enkele keren proberen is het toch gelukt.

Bedankt voor je hulp.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 13, 2020

Dat is mooi @Smopie73 . Weer een tevreden gebruiker :grinning:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2020

Was al tevreden :thumbsup_tone1:


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 13, 2020

@Smopie73 Welkom op ons Forum! Ik zie dat RBXX je al van het juist antwoord heeft voorzien, al ging dit niet zonder slag of stoot. De aanhouder wint, denk ik dan maar. Fijn dat het gelukt is. Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden. 
Fijne avond! :wink:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2020

@Lisa Bestellen is gelukt, kon alleen niet achterhalen wat de kosten zijn. En hoe te betalen.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 13, 2020

Dag @Smopie73 wees gerust. Deze service is gratis, alleen als je te vaak langskomt zullen ze je naar de KPN webshop verwijzen.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2020

Das inderdaad service. Nogmaals dank.

@RBxx en @Lisa 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 14, 2020

@Smopie73 Goed om te horen dat het gelukt is.:thumbsup_tone1:

Bedankt voor de aanvulling @RBxx , dit is inderdaad een gratis service. 


Ronald van Meeteren
Nieuwkomer

Gewoon naar de kpn winkel gaan daar kreeg ik hem gratis moest wel de oude inleveren