Skip to main content

Zoals ik in een chat met uw klantenservice al liet weten, krijg ik sinds woensdag op de ontvanger van KPN interactieve TV een zwart beeld, mijn TV geeft aan, dat er geen signalen worden ontvangen.

 

Ter informatie, de volgende stappen heb ik inmiddels ter controle gezet:

  • bij het gebruik van de i-TV-ontvanger via andere HDMI-poorten op mijn TV krijg ik hetzelfde resultaat.
  • bij het gebruik van een andere HDMI-kabel krijg ik hetzelfde resultaat.
  • reset van zowel de i-TV-ontvanger als het Experia-modem leverde geen verandering op.
  • zowel de TV als de ontvanger staan aan: de lampjes van de i-TV-ontvanger branden en geven aan, dat de software wordt opgestart bij reset; de kanaalindicator geeft ook informatie.
  • Een Apple-TV-apparaat in combinatie met mijn TV functioneert uitstekend, ook met verschillende kabels en poorten.

 

De onontkoombare conclusie moet dus zijn, dat er bij de uitgifte van signalen via de HDMI-uitgang van de i-TV-ontvanger iets niet goed gaat.

Mijn verzoek is dan ook bij deze mij een vervangend apparaat te sturen. Ik verneem graag van U hoe de defecte i-TV-ontvanger te retourneren

Hoi @Roland57 . Welkom op het forum.

Het lijkt er inderdaad op dat je tuner er geen zin meer in heeft. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Beste Erwin, mijn dank voor jouw reactie. Ik hoor graag hoe ik de toestellen kan omruilen. Het is voor mij een kleine moeite om naar de Lijnbaan of de Hoogstraat te fietsen.

Mijn profiel heb ik inmiddels aangevuld.

met vriendelijke groeten,

Roland Hangelbroek

 


@Roland57 : er is een nieuwe onderweg naar een PostNL punt in jouw buurt. Heb je de SMS met logistieke informatie ontvangen?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.