Skip to main content

Ik heb een tv decoder waarvan de adapter defect is geraakt. VIP5202 type. 

Heb dit gecontroleerd door van een kennis de adapter te gebruiken. Nu werkt hij weer gelukkig

Kan ik een nieuwe ontvangen zodat ik weer vrolijk tv kan kijken? 

 

Hallo @Janneketewoerd,

Vervelend dat je adapter stuk is. Het beste is om even te bellen met 0800-0402. Het is hier ontzettend druk en het kan enkele dagen duren voor je reactie hebt. Niet heel handig met een kapotte adapter. 


Goedemiddag @Janneketewoerd, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is inderdaad heel druk, maar geen televisie kunnen kijken vanwege een kapotte adapter moeten we snel oplossen lijkt me! Ik heb meteen op je adres gekeken wat je hebt ingevoerd, maar hier vind ik alleen een Digitenne abonnement. Kan je het adres nogmaals controleren dat je hebt ingevuld, of het voorzien van je klantnummer? Dan kan ik alsnog kijken of ik een adapter kan toesturen. Mits je het natuurlijk niet al geregeld hebt via de telefonische klantenservice :wink:


Ik heb gebeld met kpn de dag nadat je reageerde op mijn melding en ze zouden direct een nieuwe sturen. Heb nog niets ontvangen tot heden helaas😔

Alweer 9dagen geleden inmiddels, misschien kan je eens kijken hoe en wat? Gr Janneke


@Janneketewoerd dat duurt wel erg lang! Maar nogmaals, op het adres kan ik alleen een Digitenne abonnement vinden. Kan je jouw klantnummer toevoegen aan je profiel zodat ik voor je kan kijken?


* Daar staat een internet hussel met tv abb op. Gr mark

*Admin: gegevens in profiel gezet i.v.m. privacy.


@Janneketewoerd, top bedankt. Ik heb nu wel een abonnement gevonden inclusief interactieve televisie! Maar ook dat op 27 mei het pakketje bij je deur is afgeleverd. Kan het zijn dat iemand anders het in ontvangst heeft genomen? Zo niet, dan moet ik kijken of ik er nog een op kan sturen!
 

 


Reageer