Skip to main content
Beantwoord

defecte stroomadapter

• May 7, 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Beste, 

ik heb een defecte stroomkabel van mijn tv- kastje en kan hierdoor geen gebruik maken van het kastje, hierbij de vraag of ik een nieuwe kan aanvragen 

mvg

N Hendrikx

Beste antwoord door NatasjaH

Hoi Erik, 

sorry voor mijn late reactie, ik ben net verhuisd dus nog druk bezig, maar bedankt voor je bericht ik heb inmiddels een nieuwe kunnen bestellen en deze is ook meteen de volgende dag geleverd dus helemaal top!! Kan het kastje nu weer gebruiken.

vriendelijke groeten Natasja 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 7, 2020

@NatasjaH 

Vul dan alvast het forumprofiel, dat versnelt het proces. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi @NatasjaH, je hebt nog niet weer gereageerd. Heb je inmiddels een nieuwe adapter?  Zo niet, vul alsnog je forumprofiel in en reageer hier. Dan help ik je verder.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • May 11, 2020

Hoi Erik, 

sorry voor mijn late reactie, ik ben net verhuisd dus nog druk bezig, maar bedankt voor je bericht ik heb inmiddels een nieuwe kunnen bestellen en deze is ook meteen de volgende dag geleverd dus helemaal top!! Kan het kastje nu weer gebruiken.

vriendelijke groeten Natasja 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Geen probleem, verhuizen is inderdaad nogal hectisch! Fijn dat je inmiddels een nieuwe hebt en weer kunt kijken ;)