Skip to main content

Sinds afgelopen week een nieuwe 8K Samsung tv . Nadat ik hierop de tv ontvanger heb geïnstalleerd lukt het niet om het beeld goed te krijgen ( ook de afstandsbediening is niet te koppelen).Ik heb alle mogelijk sugesties van het forum alsmede van de KPN site uitgeprobeerd maar niets lost de problemen op. Kunt u mij aan een vervangende ontvanger helpen om zo het probleem op te lossen. Voor de goede orde ik heb de tv ontvanger Arris vip5202

Vul in ieder geval u profiel aan zodat KPN medewerkers mee kunnen kijken. Als het kastje op de oude tv wel werkte, zal het toch eerst uitgesloten moeten worden dat het niet aan bepaalde instellingen ligt. Wat voor een beeld heeft u nu en waar bent u niet tevreden over?


Goedemorgen @Halletje, bedankt voor je bericht!

Ik ben allereerst benieuwd naar wat inderdaad 'geen goed beeld' is. Krijg je een foutmelding, heb je last van haperend beeld of is het niet in verhouding? Wat is het probleem precies? Dan kunnen we dit hopelijk achterhalen, en indien dat niet lukt kunnen we de ontvanger eventueel omruilen.

Ik kan helaas niet zien wat je al getest hebt, er staat veel op onze website en het Forum! Heb je 1 of meer tv-ontvangers van KPN thuis? Bij meerdere wil ik je vragen om ze even van plek te ruilen. Komt het probleem nog steeds voor op de tv-ontvanger? Dan ligt het waarschijnlijk daar aan. Blijft het probleem op locatie? Dan kan het ook iets met de kabels zijn. Het is sowieso goed om deze even na te gaan, de kabels. En op welke HDMI ingang van de televisie heb je de tv-ontvanger aangesloten? Kan je nog een andere ingang testen?


@Halletje, ik heb geen reactie meer ontvangen helaas. Is jouw probleem inmiddels opgelost, of is de tv-ontvanger omgeruild vanwege deze haperingen? 

Indien ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag!


De ontvanger is omgeruild waarna het probleem was opgelost. Dank


Reageer