Skip to main content

Onze tv ontvanger functioneert niet meer/gaat überhaupt niet meer aan. De ontvanger is aangesloten op het stroom en vervolgens middels een HDMI rechtstreeks op de televisie. Jarenlang gefunctioneerd en in eens houdt ie er mee op. Kan deze omgewisseld worden voor een functionerende?

 

met vriendelijke groet,

colin 

Hoi @Colin92 . Hoeveel ontvangers heb jij in totaal? Kun je het serienummer van de defecte vermelden?


Hoi @Colin92 . Hoeveel ontvangers heb jij in totaal? Kun je het serienummer van de defecte vermelden?

Dag Erwin, het gaat om 1 ontvanger. Totale aantal hier in huis is ook 1. Het serienummer is: 1722617527

groeten colin


Hoi @Colin92 . Als het goed is heb jij zojuist een SMS met logistieke informatie gehad.  Klopt dat?


Hoi @Colin92 . Als het goed is heb jij zojuist een SMS met logistieke informatie gehad.  Klopt dat?

Die heb ik niet ontvangen, op geen enkel toestel hier in huis. Is er een andere manier?


@Colin92 . Leuk je even gesproken te hebben.

Het pakketje is succesvol verstuurd en ligt vanmiddag bij de Bruna.  Ik zou er na 15:30 even langs gaan. 

Mocht het niet uitkomen. Het pakketje blijft er ongeveer 2 weken liggen. 

Als er onverhoopt iets niet werkt, laat het weten en dan help ik je verder. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.