Skip to main content

Beste KPN-medewerker,

Al geruime tijd is 1 van de tv-ontvangers defect, de aan/uit-schakelaar is lam (opgelost door er iets tussen te steken). Maar desondanks gaat de tv-ontvanger regelmatig uit en soms weer aan wanneer je tv kijkt. Het betreft een HMB2260.
Tevens is de afstandsbediening ook niet helemaal meer in orde, diverse toetsen reageren niet meer of blijven hangen. Het betreft een originele bijgeleverde KPN afstandsbediening.

 

Ik hoor graag van u.

Welkom bij ons op het forum @Albert63. Als dat knopje lam is is het onvoorspelbaar of de tv blijft werken, dat is niet fijn. Je hebt je profiel al ingevuld zo te zien, daarmee ben ik voor je gaan kijken, Je hebt zo te zien 2 tv-ontvangers van ons, welke van de 2 is het die dit vertoond? Zou je het bewuste serienummer bij "Persoonlijke opmerkingen” op je forumprofiel kunnen zetten en aangeven als je dat gedaan hebt? Dan kan ik specifiek met je meekijken naar die ontvanger.

Een vervangende afstandsbediening kan je zelf het makkelijkste (gratis) aanvragen: Nieuwe afstandsbediening aanvragen.


@Jasper 

Bedankt voor de snelle reactie, heb inmiddels een nieuwe afstandsbediening via de link aangevraagd. Tevens het bewuste serienummer in mijn forumprofiel bij ¨Persoonlijke opmerkingen¨ ingevuld.


Dank je @Albert63, ik heb een verzoek gedaan om de ontvanger te vervangen via een servicepunt. Je krijgt een sms'je als de ontvanger is verzonden, en ik zal hier ook een update plaatsen als ik er een reactie op heb.


Hier ben ik weer @Albert63, het is gelukt om je een nieuwe ontvanger toe te sturen. Ik heb je een privébericht gestuurd met de details van het servicepunt. Laat je weten of het gelukt is om die op te halen en aan te sluiten?