Skip to main content
Vraag

Defecte TV+ ontvanger wordt steeds niet omgeruild

• August 21, 2026
  • 5 reacties
  • 129 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+7

Hoi,

ik probeer al al sinds begin juli een tv kastje te ruilen voor mijn moeder omdat deze kapot is. Dat is ook erkend door de servicedesk. Ik heb al 5x gebeld en iedere keer zeggen ze, nu wordt er echt een nieuw kastje opgestuurd maar nog steeds niets ontvangen. We worden er echt helemaal simpel van . Mijn moeder van 83 wil graag gewoon ook op de slaapkamer tv kijken. Ik zal de gegevens van mijn moeder in mijn profiel zetten, hopelijk wordt die eindelijk eens normaal opgelost. Hoe moeilijk kan het zijn?

5 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 21, 2026

Om welke KPN tv ontvanger gaat het?

Ik ga ervan uit dat je gratis 0800-0402 hebt gebeld of een belverzoek (sroll iets naar beneden en tik dat je teruggebeld wilt worden) heb gedaan.

Als ze een Smart tv in de slaapkamer heeft met Android erop, dan kan ze daar de KPN tv+ app opzetten.

Misschien is dat een optie.

Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 24, 2026

Ik heb idd wel 5x 0800 0402  gebeld.  De enige optie is een ander tv kastje opgestuurd krijgen. Dat wordt ook steeds beloofd maar we ontvangen maar niks.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik lees het ​@pietheingrun, ik ga er even voor je achteraan!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goed nieuws ​@pietheingrun, de poging van mijn collega Thomas heeft zijn vruchten afgeworpen. Er wordt een nieuwe ontvanger opgestuurd voor een omruil. Als het goed is is dit ook per sms gedeeld met jullie.   

Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 26, 2026

Mijn moeder heeft inderdaad bericht gekregen dat ze morgen de tv ontvanger kan ruilen bij het PostNL punt. Ik laat weten of het gelukt is.