Skip to main content

Net 12 minuten aan de lijn bij KPN gehangen, Medewerker ging uitzoeken waarom er series die wij aan het opnemen zijn en delen daarvan hebben opgenomen opeens weg zijn. We hebben opgenomen op Ned.1 op vrijdag de serie Tweede Hands en de serie Tenminste houdbaar tot op Ned 1 op donderdag.. Wat we daarvan hebben opgenomen is gewoon WEG, zeer irritant!! Voordat de medewerker terug aan de telefoon kwam, werd medegedeeld dat het gesprek automatisch werd beëindigd. Na weer bellen, kreeg ik te horen dat de wachttijd weer 8 tot 12 minuten was. Ja zo kun je ook je klanten “tevreden” stellen, Niet dus. KPN ik wil graag een antwoord van u waarom opeens opnames verdwijnen! Graag ontvang ik een bericht hierover..

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Na mijn geplaatste bericht over verdwenen opnames totaal geen enkele reactie van KPN mogen ontvangen hierover. Treurig. KPN bent u allemaal op vakantie? Ik zal nu een officiële klacht bij KPN hierover neer moeten leggen helaas.


Hi @mardinik, heb je even een eigen topic gegeven, je hebt gereageerd onder een wat ouder bestaand topic waardoor je berichten nu pas boven water komen. Excuus voor de wat latere reactie!

Wat enorm frustrerend dat het gesprek ineens beëindigd werd, heel raar ook. Ik heb nog niet eerder gehoord dat er aan wordt gegeven dat een gesprek automatisch beëindigd wordt 🙁 

Waarom er soms opnames verdwijnen, daar kan ik je weinig over vertellen. Het komt af en toe voor en helaas zijn eenmaal verdwenen opnames, niet terug te halen. Wat je wel kunt doen om iets alsnog te kijken, is terugkijken via de gids. Dit kan tot 7 dagen terug, dus voor beide programma's zou dat nog moeten kunnen nu. 


Is het nog gelukt om ze terug te kijken via de gids @mardinik?


Hallo, nee dat is niet gelukt, dat kan ook niet, want de eerste afleveringen van beide series waren al in juni 2022