Skip to main content

Ik heb reeds 2 digitale interactieve tv ontvangers geïnstalleerd en heb een digitenne in gebruik. Nu heb ik gister een wijziging doorgevoerd in mijnKPN en heb de digitenne op 0 gezet en teglijkertijd het aantal digitale ontvangers op 3 gezet. De digitale ontvanger is binnen, maar na de software installatie en het invullen van mijn abonnementsnummer en pincode krijg ik een foutmelding. Het aantal aan te sluiten digitale tv ontvangers heeft het maximum van 2 bereikt.

Is dit op te lossen? Ben ik toch weer overgeleverd aan het haperende digitenne beeld? 

Toevoeging 


Het eerste wat ik zou doen is even de Experiabox resetten. Als je het knopje niet snel vindt gewoon de stekker er even uit 3 tellen en er weer in.


@Erik029162 Welkom op het forum. Ik zag dat je je forumprofiel al had aangevuld dus heb ik even in je gegevens gekeken. Ik zie dat de bestelling voor de tv ontvanger administratief nog open staat, deze zal morgen verwerkt zijn. Vanaf dit moment zal ook je 3e tv ontvanger kunnen worden aangemeld en kun je deze ook gebruiken! 


Dag Rutger, Bedankt voor jouw reactie.


@Erik029162 Graag gedaan natuurlijk. Werkt de 3e tv ontvanger ondertussen naar behoren? 


Prima!