Skip to main content

Ik heb een 3e dsv650 gekocht. Probeer deze geactiveerd te krijgen met mn 2 andere. Dus 1 op 1 aan elkaar in stopcontact. Beiden gereset, maar 1 huisje gaat branden. Andersom resetten lukt ook niet.

@roman1237 Heeft u de resets gedaan zoals beschreven onder punt 4 in deze link ? Problemen met Draadloze Verbindingsset 1200, 650 of 200 plus, zo los je het op | KPN

NB: waar staat 2, geldt dit uiteraard ook voor 3 !


Ik heb de procedure 4 een aantal keren geprobeerd, met meerdere dsv650 (3stuks). Allemaal knipperen ze, maar het huisje bij de 2e gaat niet branden.


Hoi @roman1237, er zijn nog een paar handige trucs om meerdere adapters te koppelen.
Je zet ze alledrie tegelijk aan het zoeken toch?

Wat vaak makkelijker is, is als je ze allemaal bij elkaar in de buurt  (of om en om onderstboven in elkaar) doet om ze makkelijk tegelijk aan het koppelen te zetten.
Als het ook daarmee en de stappen die @HansaanZet hierboven niet lukt wordt het al wel wat lastiger.
Je kunt de software van Devolo downloaden waarmee je deze adapters ook softwarematig kunt koppelen. Dit kun je doen via: https://www.devolo.nl/support/downloads/download/devolo-cockpit

 

Verder staan in onderstaande topics nog een hoop tips,trucs en achtergrond over de draadloze verbindingssets!
 

 


@roman1237 is het nog gelukt je adapters te koppelen?

 

edit: We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!


2 van de 3 Heb ik kunnen koppelen en apart met de Experion kunnen verbinden en met een tv in de kelder.