Skip to main content
Beantwoord

Derde ontvanger werkt niet

  • January 5, 2020
  • 9 reacties
  • 94 keer bekeken

Heb een 3e tv ontvanger opgehaald maar doet het niet. Hoe kan ik deze activeren

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Pabri

iedereen bedankt voor jullie hulp het blijlt dat ik in buitengebied zit en dus te weinig mb voor 3e kastje heb nu een digitenne erbij en die werkt nogmaals bedamkt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 5, 2020

Opgehaald? Waar? Welk merk en modelnummer?

Had je deze aangevraagd via je MijnKPN Account?


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 5, 2020

Is de ontvanger door kpn geleverd of ben je er op een andere manier aangekomen?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2020

bij kpn winkel opgehaald . Maar geeft nu aan dat ik al 2 ontvangers heb


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 5, 2020

Had je 'm aangevraagd als derde ontvanger? Via MijnKPN Account dus.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 5, 2020

nee ga ik nu proberen thnx


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 5, 2020

Overigens kost een extra ontvanger € 5,00 per maand!


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 7, 2020

Hallo @Pabri Heb je inmiddels al iets meer duidelijkheid gekregen over wat er aan de hand is? Werkt het inmiddels? Als ik nog iets voor je kan doen lees ik het graag! Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 9, 2020

Hallo @Pabri Ik heb geen antwoord meer van je gelezen. Ik hoop dat je via een andere weg een antwoord hebt gekregen. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen dan lees ik het graag. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 9, 2020

iedereen bedankt voor jullie hulp het blijlt dat ik in buitengebied zit en dus te weinig mb voor 3e kastje heb nu een digitenne erbij en die werkt nogmaals bedamkt