Skip to main content

Derde ontvanger voor logeerkamer aangevraagd enige maanden geleden.

Ik betaal netjes extra abonnement bij KPN maar de ontvanger heft nog nooit gewerkt in verband met de foutcode F842.

Blijkbaar is het gebruik van 3 ontvangers niet mogelijk omdat ik al 2 interactieve ontvangers heb.

Dat had men mij bij KPN ook wel kunnen vertellen in plaats van gewoon een derde gewone ontvanger op te sturen en maandelijks € 5,00 te casseren.

Hoe heeft u de ontvanger aangesloten?  Want F 842 betekend dat ie geen verbinding kan maken met het netwerk. Probeer anders eens deze nieuwe ontvanger neer te zetten op een plek waar nu al een ontvanger staat. En dan deze werkende ontvanger dan op de logeerkamer te plaatsen.


De ontvanger is aangesloten met een DV 5200 wifi stroomnet versterker.

Andere kamer is geen optie omdat de ontvanges daar zijn ingebouwd en met de remotecontrol via bluetooth aangestuurd wordend wordt vanuit de remotecontrol.


U bedoelt dvs 200? Branden de lampjes goed? Werkt een laptop waarvan de WiFi uitgeschakeld staat wel als u deze aansluit?

 


Idd DVS 200.

alleen linkse lampje knippert.


Volgens mij moeten ze alle 3 branden. En niet knipperen.


Goedemorgen @Men at work, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je een derde ontvanger kan bestellen. ga ik er vanuit dat je hier ook genoeg snelheid voor haalt! Heb je al op onze website gekeken voor de betreffende foutmelding en welke stappen je kan/moet ondernemen om het op te lossen? Nu geef je ook aan dat je een draadloze verbindingsset gebruikt, dus het stappenplan voor storing met een DVS is sowieso handig om even te volgen. 

Mocht dit niet werken en het lukt je niet om de ontvangers te ruilen van plek, wil je dan controleren of de ontvanger het wel doet als hij direct bekabeld aangesloten zit op de Experia Box? Zo kunnen we namelijk uitsluiten of juist vaststellen dat het aan de draadloze adapter ligt. 


@Men at work, ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is jouw probleem met de derde tv-ontvanger inmiddels opgelost (met een directe kabel) of kunnen we hier nog bij helpen?


Reageer