Skip to main content

Ik probeer een derde tv aan te sluiten. Ik krijg wel de radiozenders maar niet de tv zenders. Als ik het nu doorloop vind hij er geen een.

Hoe is het kastje verbonden? Met een rechtstreekse kabel?


Ja, in de HDMI


Ja, in de HDMI

En de verbinding met de Experiabox, hoe is die?


Prima, van een andere tv overgezet.


Prima, van een andere tv overgezet.

Ok. Het kastje komt netjes bij KPN vandaan? Dat wil zeggen: u heeft KPN gebeld voor een extra kastje, of u heeft dit extra kastje via de website in "Mijn KPN besteld? Heeft u bij de eerste keer opstarten uw abonnementsnummer + pincode ingevoerd? Is dat goed gelukt?


Ik probeer een derde tv aan te sluiten. Ik krijg wel de radiozenders maar niet de tv zenders. Als ik het nu doorloop vind hij er geen een.

Knap dat u alleen de radiozenders krijgt het kan best zijn dat hier meer behoefte aan is. 

Maar was dat u bedoeling en deelt u het hier mede of wilde u uw TV ergens op aansluiten en is dat niet gelukt. 

Als het laatste het geval is vertel dan minstens waarop u uw TV wilde aansluiten. Dat kan verschillend zijn. Meestal als men een bericht zoals u stuurt in dit forum wil men een extra verbinding op het KPN ITV netwerk. Maar dan is dan wel extra Settopbox (in het KPN jargon een “Ontvanger”) voor nodig. Vanuit u antwoorden lijkt het er op dat u die nog niet bij KPN heeft aangeschaft. 


Hoi @Nassau. Wat vreemd dat je alleen de radiozender kan beluisteren. Gaat het om een Digitenne ontvanger of Interactieve TV? Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik jouw gegevens heb kan ik achterhalen wat je precies besteld hebt. Laat je een bericht achter in dit topic?


Hoi @Nassau. Wat vreemd dat je alleen de radiozender kan beluisteren. Gaat het om een Digitenne ontvanger of Interactieve TV? Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Zodra ik jouw gegevens heb kan ik achterhalen wat je precies besteld hebt. Laat je een bericht achter in dit topic?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem via een andere weg is verholpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!


Reageer