Skip to main content

ik wil graag een 3e tv ontvanger voor op de slaapkamer. nu zegt kpn dat niet mogelijk is vanwege de snelheid op het net. maar ik heb de ontvanger nooit tegelijk aanstaan, dus moet dit geen probleem zijn volgens mij. ik heb ook gezegd dat dit op mijn eigen risico is alleen ik krijg hem niet. vind dit erg vreemd.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Dick Kraan , je werkelijk haalbare internetsnelheid bepaalt inderdaad het maximum aantal tb-decoders dat je kunt huren, dat je ze nooit alle drie tegelijk aan hebt staan speelt geen rol in dezen.

Alleen als je de snelheid van je pakket verhoogt, als dat op jouw adres mogelijk is, kun je 1 of meerdere extra decoders er bij huren.

Zelf heb ik een 50/5-pakket, netto 18 Mbit/s, theoretisch mocht ik 2 decoders hebben, maar in de praktijk werkte er maar 1 en niet 2 tegelijk, dus 1 opgezegd.

Nu is/wordt mijn snelheid opgehoogd naar 100 Mbit/s en nu mag ik er wel 6 huren.

Hoi @Dick Kraan, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Ik begrijp dat je graag een derde tv-ontvanger aan je pakket toe wilt voegen, maar dat de snelheid het niet toelaat, waardoor je de extra tv-ontvanger niet kan aanvragen.

Ik zie dat @Jan-D je al op weg geholpen heeft. Helaas werkt het technisch gezien niet zo, je kunt alleen een extra tv-ontvanger aanvragen als er genoeg snelheid beschikbaar is. Ik vind dat je het wel creatief hebt bedacht: dat je ze om-en-om zou willen gebruiken, waardoor je er niet drie tegelijk gebruikt :slight_smile: Je zou misschien gebruik kunnen maken van iTV online via een computer, tablet of telefoon in de ruimte waar je soms ook tv wilt kunnen kijken.

Mocht je vragen hebben, laat het gerust weten.


Je zou misschien gebruik kunnen maken van iTV online via een computer, tablet of telefoon in de ruimte waar je soms ook tv wilt kunnen kijken.

.

Dit is een fijne optie indd. Scheelt je maandelijks 5 euro. Aanschaf Chromecast is +-40 euro. Binnen een jaar er dus uit. 

 

Â