Skip to main content

Ik zou graag een derde tv ontvanger voor buiten bestellen. Nu moet ik iedere keer het kastje van boven naar beneden halen. Op mijn kpn staat dat er maximaal 5 tv’s aangesloten kunnen worden,maar een derde ontvanger bestellen lukt niet. Er word op maximaal 2 tv’s tegelijk gekeken. Kan iemand mij helpen?

Hallo @Bas Fransen,

Wat is de best mogelijke snelheid op jouw adres? Als deze op orde is, wat voor melding krijg je precies?


 


En bij het aantal te bestellen ontvangers kan ik niet meer dan 2 invullen...


Hallo @Bas Fransen
Volgens de gegevens zijn er maximaal 2 ontvangers mogelijk met deze snelheid. Dus een derde ontvanger is helaas niet mogelijk. Dit is een fout in MijnKPN als deze aangeeft dat er 5 kunnen, want de maximale ontvangers op deze snelheid is echt 2. Bij meer is de kwaliteit niet meer te garanderen. 

Tot 40mbits zijn maar 2 ontvangers mogelijk.


Die 5 ontvangers zijn dan 2 X ITV en 3 X Digitenne.

Met 28 Mb/s kun je inderdaad geen 3 ITV ontvangers hebben. Daarvoor moet je minimaal 40 Mb/s kunnen hebben.


Hoi @Bas Fransen, welkom bij ons op het forum. Zo te zien hebben Peter en Chris jouw vraag al kunnen beantwoorden. Is het daarmee duidelijk geworden? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.