Skip to main content
Beantwoord

Devolers in het pakket?

• November 7, 2019
  • 3 reacties
  • 210 keer bekeken

Pipopsen123456789
Nieuwkomer

Geachte.

Ik ben overgestapt naar KPN. Internet en tv. Graag wil ik draadloos zitten er devolers bij

Mvg Toon Vervuren***** Roosendaal

*Admin: gegevens in profiel gezet i.v.m. privacy.

Beste antwoord door RBxx

Dat ^^ inderdaad.

En wat de DVS betreft, die zitten er niet “bij”, maar je kan ze hier aanschaffen: Apparatuur voor thuis.

Let wel, de draadloze verbindingsset kan de oplossing zijn, maar is door verstoring ook vaak een bron van ergernis. Een goede UTP kabel heeft m.i. de voorkeur, werkt altijd en is ook nog (veel) goedkoper.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• November 7, 2019

Hoi @Pipopsen123456789 

Je kunt beter je privégegevens weghalen klik op de drie puntjes en bewerk je tekst
Zet je gegevens in je profiel.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 7, 2019

Dat ^^ inderdaad.

En wat de DVS betreft, die zitten er niet “bij”, maar je kan ze hier aanschaffen: Apparatuur voor thuis.

Let wel, de draadloze verbindingsset kan de oplossing zijn, maar is door verstoring ook vaak een bron van ergernis. Een goede UTP kabel heeft m.i. de voorkeur, werkt altijd en is ook nog (veel) goedkoper.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • November 8, 2019

Hallo @Pipopsen123456789, welkom op het KPN forum. Leuk dat we je bij ons mogen verwelkomen als klant :) Ik heb niet zo veel toe te voegen aan RBxx zijn antwoord en goede advies. Voor het gemak van de installatie snap ik dat je kiest voor een draadloze verbindingsset (DVS), maar voor de meest stabiele en hoge kwaliteit is aansluiten met een UTP-kabel een absolute must.