Skip to main content
Vraag

devolo 650

  • January 17, 2021
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Onze Devolo 650 werkt niet, we hebben alles geprobeerd wat kpn aangeeft als probleem oplossing

Niks werkt, het symbool internet (3e) gaat niet branden.

 

Kunnen we een andere ontvanger ontvangen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 17, 2021

Een nieuwe ontvanger zal niet gaan helpen. Of de dvs is kapot, dan zou u een nieuwe set kunnen kopen of er is "ruis" op het electriciteitsnetwerk gekomen. Dan is een kabel trekken de enige oplossing. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 17, 2021

Bedankt voor uw reactie,  

 

Maar hier kan ik niet zoveel mee, zelf met kabel werkt hij niet en rest vd devolo ontvangers  werken probleemloos. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 17, 2021

Dat is vreemd. Welk type ontvanger heeft u?


  • January 17, 2021

Hallo @Cor. O , met de Devolo Cockpitsoftware kun je e.e.a. controleren, herstellen en aanpassen en updaten.

Te vinden bij www.devolo.nl

of zie onderstaande link:

 

https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit