Skip to main content

Ik heb het zelfde probleem dvs650 rechtstreeks van uit modem 1 kabel naar de dvs middelste lampje brand niet.

Het heeft vanmorgen nog goed gewerkt maar moest alles verwijderen i.v.m. nieuwe CV.

Krijg het niet meer aan de gang.

Groetjes Wim de Jong

Ik heb ze al alle 3 los gehaald 20min gewacht en gezamelijk in het stopcontact gehad


Hallo @jongde811! Balen dat je de DVS niet meer aan de praat krijgt. Als het middelste lampje niet meer brandt, dan zijn de DVSs onderling niet met elkaar verbonden. Plaats de DVSs in het stopcontact. Aan de onderkant (waar de stekker inzit) zit een lipje. Druk dit lipje 2-3sec. in. Je ziet dat er nu een lampje gaat knipperen. Druk vervolgens ook dit lipje in op de tweede DVS. Wacht tot het middelste lampje continue wit brandt. Als twee DVSs met elkaar verbonden zijn, sluit pas dan de derde DVS aan. 

Zie ook: DVS aansluiten en Problemen met DVS oplossen


Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je inmiddels via een andere weg bent geholpen. Anders hoor ik het graag:blush:


Hallo Lisa het werkt niet ook niet zoals jij zegt maar ik het bekabeld dus is oké Dank en goed weekend 

Groetjes Wim 


Aah, jammer. Bekabeld is altijd goed:hugging: 
Goed weekend!Â