Skip to main content

Aflevering 8 van Dexter : New Blood is niet opgenomen. Terugkijken lukt ook niet.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board

Ook bij mij heeft hij Dexter: New Blood s01e08 niet opgenomen waar de rest wel goed ging.

Dit valt nu nog via de npo app te bekijken voor 7 dagen volgens mij. Dus wees snel. 

Goede reminder voor mezelf want dan zal ik het ook moeten doen. 

EDIT: Aflevering 9 en 10 worden wel weer automatisch opgenomen. Dus een foutje bij de kpn vermoed ik.


Ook bij mij niet opgenomen, de eerste 7 afleveringen wel en afleveringen 9 en 10 staan bij ‘gepland’. Ook terugkijken gaat niet, kan alleen maar “serie opnemen annuleren”. Gebeld met KPN of aflevering 8 alsnog bij mijn opnames kan worden gezet maar volgens de telefoniste kan dat niet. Natuurlijk kan dat wel, maar dan moet de techniek daar geschikt voor zijn. Overal gaat wel eens wat fout maar degene die de fout maakt moet wel proberen om de fout te herstellen.


‘Fijn’ om te lezen dat ik niet de enige ben. Ook hier is aflevering 8 niet opgenomen en kan terugkijken niet. Heel vreemd inderdaad. En volledige paniek hier in huis natuurlijk.

Kan KPN dit fixen zodat we het alsnog terug kunnen kijken? 
 

 


Na 20:00 uur kon ik de aflevering online via NPO-Start bekijken. Hoop dat de komende 2 afleveringen gewoon goed gaan.


NPO start zit niet op het ‘kastje’ toch? Ik heb namelijk geen smartTV. 


Ik heb ook geen smart-tv, heb via een laptop gekeken.


Dan doe ik dat morgen wel met een oude Apple TV die boven staat. Dan stream ik het van de laptop maar naar de tv. 😅


Hoi,
Vanaf vorige week ben ik New Blood van Dexter aan het opnemen als serie opname. De uitzending van gisteren heeft ‘ie op eigen initiatief overgeslagen. Deze kan ik ook via de gids niet terugkijken, dus nu mis ik een deel. Weet iemand hier een oplossing voor?
Groetjes,
Meta

*Admin: samengevoegd met bestaand topic


Hallo @Metaatje ,


De uitzending van gisteren heeft ‘ie op eigen initiatief overgeslagen. Deze kan ik ook via de gids niet terugkijken, dus nu mis ik een deel. Weet iemand hier een oplossing voor?
 

Je kunt de afleveringen van de afgelopen dagen terugkijken via NPO-start : 

https://www.npostart.nl/dexter-new-blood/POW_05218958/episode

Je kunt daar tot een week terug gratis terugkijken. Daarna moet je ervoor betalen via een betaald abonnement op NPO Start Plus. 

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic

 


Hallo @Metaatje ,


De uitzending van gisteren heeft ‘ie op eigen initiatief overgeslagen. Deze kan ik ook via de gids niet terugkijken, dus nu mis ik een deel. Weet iemand hier een oplossing voor?
 

Je kunt de afleveringen van de afgelopen dagen terugkijken via NPO-start : 

https://www.npostart.nl/dexter-new-blood/POW_05218958/episode

Je kunt daar tot een week terug gratis terugkijken. Daarna moet je ervoor betalen via een betaald abonnement op NPO Start Plus. . 

 



Dankjewel! Ik zag inderdaad dat ik ze kan zien en goed om te weten dat het na een week betaald moet worden. Blijft vreemd dat er ineens een aflevering overgeslagen wordt bij een serie opname, dus ik ben nog wel benieuwd hoe dat kan.

*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic


Bij ons was het, gelukkig, goed gegaan.

Mijn vrouw controleert wel dagelijks of de serie opname er wel echt in staat (voor de zekerheid en soms is het helaas nodig om de opname er dan opnieuw in te zetten). 


Hoi Joop,

Dankjewel voor je reactie. Blijkbaar is controleren nodig, ook bij alle afleveringen van een serie opname. Dat moet toch anders kunnen. Ik ben benieuwd wat KPN hierover te zeggen heeft.


Bij een dagelijks uitgezonden programma doe ik ze altijd per aflevering. Dat kan voor een hele week vooruit. Nog nooit misgegaan.

Dexter heb ik nog nooit 1 aflevering van gezien, dus die heb ik laten schieten.


Hoi allen, de opname is inderdaad ergens in de soep gelopen. Hoe en wat weet ik niet precies, maar spijtig is het natuurlijk wel zo midden in een serie. :(

Nu begrijp ik dat de meeste van jullie de aflevering inmiddels hebben gezien via een andere weg. Heb je dat nog niet? Vul dan uiterlijk morgen 18-01 jouw profiel in en laat het mij weten als je dat gedaan hebt, dan ga ik regelen dat de opname alsnog toevoegd wordt aan jouw opnames. Kun je de aflevering alsnog kijken. Vul je pas woensdag jouw profiel in, dan ben je te laat, dan kan de opname niet meer toegevoegd worden. 


Dag Bart_Z, wat bedoel je met “vul je profiel in”? Is dat in mijn KPN? Bij mij en bij mijn vrienden is ook deze aflevering niet opgenomen, en ik wil hem graag toegevoegd krijgen.


Hoi allen, de opname is inderdaad ergens in de soep gelopen. Hoe en wat weet ik niet precies, maar spijtig is het natuurlijk wel zo midden in een serie. :(

Nu begrijp ik dat de meeste van jullie de aflevering inmiddels hebben gezien via een andere weg. Heb je dat nog niet? Vul dan uiterlijk morgen 18-01 jouw profiel in en laat het mij weten als je dat gedaan hebt, dan ga ik regelen dat de opname alsnog toevoegd wordt aan jouw opnames. Kun je de aflevering alsnog kijken. Vul je pas woensdag jouw profiel in, dan ben je te laat, dan kan de opname niet meer toegevoegd worden. 

Dankjewel, Bart, fijn dat je reageert namens KPN! Ik heb 'm inmiddels via NPO gekeken.

Groetjes,

Meta


Hoi, nog even een update van mij. Er is voor een andere weg gekozen. Bij iedereen waarvan de opnames is mislukt wordt de goede opname aan de opnames toegevoegd. Je hoeft dus niets te doen. Alleen te genieten van de aflevering.


Hallo Bart,

Dank je wel. Hij staat erbij. Heel erg fijn. Dat lijkt toch fijner dan om een smartphone scherm. 
 

Groet,

Anoeska


Hallo,

Bij mij is aflevering 8 ook niet opgenomen.

Ik kom hier echter nu pas achter en het is te laat om deze nog ergens terug te kijken. Ook bij NPO is de aflevering inmiddels niet meer beschikbaar.

 

Kan dit op een of andere manier nog hersteld worden?

 

Groeten,

 

Joep


Bij iedereen die de serieopname gepland had staan is de opname afgelopen dinsdag toegevoegd, hij zou dus bij je opnames moeten staan.