Skip to main content

Op mijn computer thuis via tv.kpn.com probeer ik Sporza (België 1) te kijken. Maar hij zegt dat ik dat alleen thuis kan kijken. Hoe zit dat? 

  • Ik ben ingelogd
  • In ben ingelogd op WiFi

Vriendelijke groet, 

Hallo @henkiepenkie87 , gebruik je misschien een VPN?

 


Hoi @henkiepenkie87 en welkom op het forum! 

gebruik je misschien een VPN?

Hier ben ik ook benieuwd naar. Heb je een VPN app op de smartphone of tablet geïnstalleerd waar je op wilt kijken, of een VPN verbinding actief op je laptop of PC?


Nee, geen VPN. Op de IPad werkt het wel gewoon. 


Nee, geen VPN. Op de IPad werkt het wel gewoon. 

 

Op de PC werkt het niet?

Erg vreemd.

Om welke zender(s) gaat het?


Inderdaad apart. Wat als je de PC opnieuw met de wifi verbindt? Snapt hij dan wel dat je thuis bent? Ook voor de zekerheid, je hebt thuis ook internetdiensten en iTV van KPN? 


Het gaat vooral om België 1 en 2 (Sporza). Eurosport doet het bijvoorbeeld wel. Maar als ik nu op de TV gids klik staan de Belgische zenders er helemaal niet meer bij. 


Hmmm, een collega heeft het getest en bij haar werkt alles wel goed via één. De gids is ook vol, en via haar wifi thuis kan ze naar dit zender kijken. Zou je eens opnieuw met de wifi willen verbinden? Als je op de PC op het wifi icoontje klikt, dan verbinding verbreken bij het thuisnetwerk en dan opnieuw verbinding maken, ben ik benieuwd of alles dan wel te zien is. 


Hallo @henkiepenkie87 

Mocht je dit nog niet gedaan hebben, zou je dan in jouw profiel op dit forum jouw iTV abonnementsgegevens willen invullen? Dan kan er eventueel met die gegevens gekeken worden op de iTV backends.