Skip to main content

Gistermiddag is er een Experia 10 modem, wat een 8 was, geplaatst, terwijl ik alleen een extra HD ontvanger online had besteld als aanvulling op mijn huidige abonnement, maar dit terzijde want alles wat beter zou kunnen zijn is mooi meegenomen.

Alles leek goed te zijn gegaan maar bij het vertrek van de monteur bleef de bestaande HD ontvanger op 20P staan.

Er moest een software update gedraaid worden op de HD ontvanger maar die ging niet verder.

Dat viel zwaar tegen want de helpdesk van de monteur kon niet ondersteunen omdat dit een al langer bekend probleem was sinds de migratie van Telfort naar KPN.

Er zou sprake zijn van een DGS ( Dienst Generieke Storing )

Ik ben dus een voormalig Telfort gebruiker wat kennelijk het probleem is.

De HD ontvanger heeft afgelopen nacht, en vandaag alleen maar opnieuw staan opstarten maar geen resultaat. En ja, het modem is al een paar keer gereset.

Let wel !!! Wifi en het vaste netwerk functioneren gelukkig wel, maar geen TV !!

Ik ga morgen bellen ookal heeft KPN aangegeven als het niet in een werkdag opgelost is nemen wij contact op.

Iemand bekend met bovenstaand ??

Ha @Greeny3361, welkom! Dit is rot zeg! Per wanneer zou de wijziging met de ontvanger ingaan? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijken we graag even mee. 


Ha @Greeny3361, welkom! Dit is rot zeg! Per wanneer zou de wijziging met de ontvanger ingaan? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijken we graag even mee. 

Per 17-11 zou de wijziging ingaan.

Voortgang levering & installatie Ordernummer: 0010000000181323

De vaste internetverbinding staat nog op de oude benaming van Telfort trouwens.

Zojuist profielaanpassing gedaan.


Rond 01:30 uur kwam er beweging in de Experia en dus ook de hdbox.

Half uur later was en tv signaal.

Toch het gevoel dat als er iets negatiefs op Social media wordt geplaatst er serieuzer met de klant wordt omgegaan.

Kortom; bedankt voor de hulp.


Ha @Greeny3361, goed om te lezen! Ik moet wel direct zeggen dat ik zelf nog niets gedaan had. Maar ik vind het wel heel fijn dat het nu eindelijk naar behoren werkt!


Ha @Greeny3361, goed om te lezen! Ik moet wel direct zeggen dat ik zelf nog niets gedaan had. Maar ik vind het wel heel fijn dat het nu eindelijk naar behoren werkt!

Was dan wel zo prettig cq klantvriendelijk geweest dat er contact was opgenomen of een mailbericht was verzonden.

 

Leermomentje hoop ik.


Kreeg vandaag deze mail ;

Om uw aansluiting werkend te krijgen, willen we u graag spreken. We hebben u gebeld, maar u helaas niet bereikt.

 

Ten eerste, mijn aansluiting werkt ( zoals eerder vermeld in deze topic ) en ik ben niet gebeld.

 

KPN, waar zijn we in hemelsnaam mee bezig !!!!


Wat vreemd dat je niet gebeld bent! Ik zie inderdaad dat wij getracht hebben je te bellen. De monteursbon lijkt nog open te staan, omdat de storing nog niet verholpen leek nadat deze kwam en e.e.a. zich gekruist heeft. Ik zou je willen vragen om toch het nummer uit de mail even te bellen, zodat we de bon kunnen sluiten en alles weer in orde is.Â