Skip to main content

KPN heeft recent Telfort overgenomen.
Ik kreeg een brief met de mededeling: met de strekking  “U hoeft niets te doen, er veranderd niets voor u”.

Maar ik heb al 3 maanden ellende:

  • mail onbereikbaar
  • mails voor mijn mailadres komen 3 weken niet aan
  • Betrouwbare mails blijven in de Spambox komen
  • Klantenservice moeilijk bereikbaar
  • 3x is de beloften om terug te bellen niet nagekomen
  • Gisteravond weer een uur gewacht op een telefoon gesprek dat beloofd was
  • TV menu is on dragelijk traag
    Dat probleem is al weken geleden gemeld: belofte nu is dat het voor 29 januari is opgelost
  • etctera

Dit is pure wanprestatie van een grot concern dat een andere provider overneemt en vervlogen s niet investeert in capaciteit om problemen voor betalende klanten op te lossen.

Ben van den Berg
Nijmegen

Hallo @Damasus, er gaan bij jou meerdere dingen niet goed begrijp ik! Telfort is inmiddels sinds 2005 onderdeel van KPN, maar recent zijn we samen verder gegaan inderdaad. Bij die overgang zijn de abonnementen overgezet zoals ze waren. Voor die migratie was er bij Telfort nog een wijziging gedaan aan het mailplatform (voor e-mailadressen die niet eindigden op @telfort.nl) zodat het beter aan zou sluiten bij het KPN platform. Het kan zijn dat dat er mee te maken had, ontvang je de mail nu wel weer? Ik kan niet uit je bericht halen wat er precies niet werkte aan je mail en ook niet of het nu wel weer werkt. 

Wat betreft het menu op de tv-ontvanger, die update is inmiddels uitgebracht, zie ook het centrale topic daarover: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu. Gaat dat nu beter bij jou?

 


Beste Jasper,
Bedankt voor je antwoord.
Inderdaad het TV menu is nu een struik sneller!

Maar nog steeds komt er een specifiek mail adres nog steeds in mijn spambox.
Een medewerker van de helpdesk zu mij daar over terugbellen op een afgesproken tijdspanne:2 uur gewacht geen telefoon!!!
 

Dus ik blijf gedeeltelijk een ontevreden klant.
Ik g a morgen maar weer eens bellen.

PS sinds oktober heb ik ongeveer 15 uur geploeterd met KPN:
Bellen, in de wacht staan, mailen etc…..
Over het Spambox probleem heb ik ongeveer 20 mails verstuurd!!!

Tja,
Ben


Mails sturen is zinloos. KPN geeft geen support via de mail.


Goed om te lezen dat het menu nu beter voor je werkt @Damasus

Je hebt al veel contact gehad met de verschillende opties begrijp ik. Naar welk e-mailadres heb je daarbij precies gemaild? Zoals Nick al zegt hebben we geen directe ingang via de mail, maar als je bijvoorbeeld direct contact hebt gehad met Abuse is dat wel mogelijk. Is het vorige week nog gelukt om contact te krijgen?