Skip to main content
Beantwoord

Diepslaap uitzetten

  • August 23, 2020
  • 5 reacties
  • 189 keer bekeken

hoe krijg ik diepslaap uit?

Beste antwoord door joop2011

Ik ga ervan uit dat je de KPN decoder 5202 hebt?

Ga na instellingen en zet daar de energie besparing uit. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • August 23, 2020

Ik ga ervan uit dat je de KPN decoder 5202 hebt?

Ga na instellingen en zet daar de energie besparing uit. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 23, 2020

Dank voor je snelle reactie.

Ik ben echter digibeet, dus hoe moet ik naar instellingen?

Ik heb 4 van die kastjes en slechts 1 heeft besparing.


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • August 23, 2020

Doe het even uit mijn hooft, ik heb de 5202 niet.

Klik op menu.

Ga na instellingen.

Klik op energie stand (dacht ik) en zet hem uit.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 23, 2020

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 23, 2020

Het is gelukt!

Bedankt.