Skip to main content

Nu al 4 dagen dezelfde foutcode stb-nmc-400 en alleen ned1 en terugkijken tot mijn beschikking en daarvoor tot Gallisch aan toe tv ontvangers die steeds gingen opstarten uit hun zelf. Alle stappen doorlopen die aangeven zijn op alle 3 de tv ontvangers. Kabels en de aansluiting nagelopen. Op de site van kpn nog een programma gevonden maar niks werkt. Telefonisch is er niet door heen te komen dus ik dacht via de klantenservice chat het probleem door te geven. Steven en Daan, allebei verbraken jullie steeds de verbinding. Vervolgens vragen mij om een momentje. Ik zeg nog “ik begin alvast met het verhaal” ben ik bezig flikkert Daan mij uit de chat met de mededeling dat het scherm voor mij een poosje openstond voor reactie die van mij uitblijft. Zeg gek genoeg werkt de automatische incasso wel altijd! Ik wil graag een oplossing na 4 dagen lopen k*tten met de Experiabox en de ontvangers. Ik kom van Telfort maar ik heb dit gezeik nooit meegemaakt daar. :rage: Dit is natuurlijk niet zo netjes,  jullie zitten toch zeker ook wel aan een compensatie te denken en om het product te leveren waar ik voor betaal. Op de forum zegt niemand iets en de chat ben ik geloof ik niet snel genoeg voor. Maar gaan jullie nu het wel oplossen? 

Jeej!! De tv ontvangers doen het weer! Heren van de kpn. :man_dancing_tone1:


Hoi @Je weet het, welkom op het forum! Vervelend om te horen dat het zo mis gaat. Wel fijn dat nu alles weer verholpen is. Ik wil hier zeker een vergoeding voor inzetten. Zou je je contactgegevens nog kunnen toevoegen aan je profiel? Graag even laten weten wanneer dit gebeurd is!