Skip to main content
Beantwoord

DIgitale tv ontvanger kapot

• October 9, 2020
  • 15 reacties
  • 137 keer bekeken

Goedemiddag, 

Onze interactieve tv ontvanger is kapot. Alle kabels zijn goed aangesloten en heb een reset geprobeerd. Is het mogelijk een nieuw ontvanger te ontvangen?

Beste antwoord door Erwin van KPN

@SabethS . Ik heb een ticket voor je aangemaakt. Mijn advies is om morgen en maandag telefonisch bereikbaar te zijn. Onze technische dienst gaat proberen jou terug te bellen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

15 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • October 9, 2020

Welke KPN IPTV decoder heb je?

Heb je ook een harde reset gedaan? Terug na fabrieksinstellingen?

Zie ook hier. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 9, 2020

Een harde reset is gelukt. Nu is het beeld heel erg donker en dat blijft helaas ook zo. 

Ik heb de Arris VIP 2952

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • October 9, 2020

Beeld donker, wel goed geluid?

Zet hem met de aan/uit knop op de achterkant uit en na 1 minuut weer aan.

Hopelijk werkt hij daarna weer. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @SabethS, welkom! Hoe staat het er nu voor? Heb je 'm met de tip van Joop2011 nog aan de praat gekregen? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 9, 2020

Hoi Marcia, 

We hebben de tips van Joop gevolgd maar er blijft een donkere gloed in het beeld zitten, op alle zenders. Ik heb via een HDMI kabel mijn laptop gekoppeld en een stukje youtube en netflix afgespeeld en daar is het niet. Ook heb ik de HDMI kabel naar de KPN ontvanger al vervangen.

Ik heb mijn account bijgewerkt. 

Hoe verder?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 9, 2020

@SabethS . Ik heb een ticket voor je aangemaakt. Mijn advies is om morgen en maandag telefonisch bereikbaar te zijn. Onze technische dienst gaat proberen jou terug te bellen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 9, 2020

Dank! Kunnen jullie mijn vriend bellen ipv mij. Ik zet zijn nummer in mijn profiel.

Erwin van KPN
Moderator

@SabethS : Ik heb het contact telefoonnummer aangepast naar dat van jouw vriend.

Het kan zijn dat ze vandaag bellen en anders wordt het maandag. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 13, 2020

Goedemorgen, Helaas zijn we zaterdag en maandag niet gebeld door iemand van KPN. Hoe verder?

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 14, 2020

Inmiddels contact gehad geweest, al was het niet doorgekomen dat mijn vriend gebeld moest worden. Er zal een nieuw kastje worden opgestuurd. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 16, 2020

Nieuwe ontvanger is binnen. We gaan testen

Erwin van KPN
Moderator

Jammer dat het met dat nummer niet gelukt is. :-( Ik had het toch écht in de notities gezet.

Laat je weten of het goed werkt?

Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 25, 2020

Excuses helemaal vergeten, probleem is opgelost. Dank voor de goede service✌

Erwin van KPN
Moderator

Super. Ik ben blij dat het nu goed werkt!