Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Onze interactieve tv ontvanger is kapot. Alle kabels zijn goed aangesloten en heb een reset geprobeerd. Is het mogelijk een nieuw ontvanger te ontvangen?

Welke KPN IPTV decoder heb je?

Heb je ook een harde reset gedaan? Terug na fabrieksinstellingen?

Zie ook hier. 


Een harde reset is gelukt. Nu is het beeld heel erg donker en dat blijft helaas ook zo. 

 

Ik heb de Arris VIP 2952


Beeld donker, wel goed geluid?

Zet hem met de aan/uit knop op de achterkant uit en na 1 minuut weer aan.

Hopelijk werkt hij daarna weer. 


Ha @SabethS, welkom! Hoe staat het er nu voor? Heb je 'm met de tip van Joop2011 nog aan de praat gekregen? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? 


Hoi Marcia, 

 

We hebben de tips van Joop gevolgd maar er blijft een donkere gloed in het beeld zitten, op alle zenders. Ik heb via een HDMI kabel mijn laptop gekoppeld en een stukje youtube en netflix afgespeeld en daar is het niet. Ook heb ik de HDMI kabel naar de KPN ontvanger al vervangen.

Ik heb mijn account bijgewerkt. 

Hoe verder?


@SabethS . Ik heb een ticket voor je aangemaakt. Mijn advies is om morgen en maandag telefonisch bereikbaar te zijn. Onze technische dienst gaat proberen jou terug te bellen. 

 


Dank! Kunnen jullie mijn vriend bellen ipv mij. Ik zet zijn nummer in mijn profiel.


@SabethS : Ik heb het contact telefoonnummer aangepast naar dat van jouw vriend.

Het kan zijn dat ze vandaag bellen en anders wordt het maandag. 


Goedemorgen, Helaas zijn we zaterdag en maandag niet gebeld door iemand van KPN. Hoe verder?


Inmiddels contact gehad geweest, al was het niet doorgekomen dat mijn vriend gebeld moest worden. Er zal een nieuw kastje worden opgestuurd. 


Nieuwe ontvanger is binnen. We gaan testen


Jammer dat het met dat nummer niet gelukt is. 😞 Ik had het toch écht in de notities gezet.

Laat je weten of het goed werkt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Excuses helemaal vergeten, probleem is opgelost. Dank voor de goede service✌️


Super. Ik ben blij dat het nu goed werkt!