Skip to main content
Beantwoord

Digitale tv ontvanger Motorola VP1963

  • January 13, 2021
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

TV ontvanger is ‘dood’. In- en uitschakelen heeft geen zin. Gewoon dood. Vervangen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Wima51. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger niet meer werkt. De omruiling van een Motorola 1963 kan je zelf in gang zetten op de pagina: Apparatuur controleren en omruilen.

Laat je ons weten of het is gelukt?

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2021

Hoi @Wima51. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger niet meer werkt. De omruiling van een Motorola 1963 kan je zelf in gang zetten op de pagina: Apparatuur controleren en omruilen.

Laat je ons weten of het is gelukt?

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om jouw tv-ontvangers om te ruilen. Als dat niet het geval is dan weet je ons te vinden.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2021

Afgelopen maandag contact gehad en er zou mij binnen 3-5 werkdagen een nieuwe ontvanger gestuurd worden, dus wordt spannend (vandaag is donderdag!).