Skip to main content
Ik heb kpn compleet en wil digitenne toevoegen.

Wat zijn de mogelijk heden.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste @slaak9491



Dit kun je via MijnKPN doen, en dan naar producten. 🙂
Is het gelukt met de tip van Dennis?



Of heb je hulp nodig van een moderator? Die kan het ook voor jou regelen. Vul dan wel jouw profiel in en laat het hier even weten.
Is het gelukt met de tip van Dennis?



Of heb je hulp nodig van een moderator? Die kan het ook voor jou regelen. Vul dan wel jouw profiel in en laat het hier even weten.


Beste @slaak9491



Ik ben hier eigenlijk ook benieuwd na, misschien kunnen we je dan verder helpen.
@slaak9491



Je hebt dus ook INTERACTIEVE TV van KPN. In combinatie daarmee kun je desnoods ook een digitenne tuner nemen voor minimaal 1 maand per jaar. Dat kan ook via MijnKPN.



Dan neem je 'm dus bijvoorbeeld alleen in de periode dat je op de camping zit. Als je weer thuis bent zet je 'm weer stop. Dan eindigt het (digitenne) binnen een dag en wordt je verzocht de ontvanger terug te sturen.



Ga je weer naar de camping dan zet je weer 1 digitenne tuner "aan". Binnen 2 werkdagen heb je 'm dan weer in huis. Minimale afname zoals gezegd 1 maand (30/31 dagen).



Wel wat omslachtig, maar het is een mogelijkheid.
Heé @slaak9491, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt! Zo te zien hebben Dennis en Noordzee je al met de juiste informatie en adviezen geholpen. We zijn erg benieuwd of het is gelukt een tuner voor Digitenne aan te vragen. Laat je het ons weten? We horen graag van je 🙂
Joehoe @slaak9491, je laat ons wel erg lang in spanning 😉 Is het gelukt?
@slaak9491



Heb je inmiddels Digitenne geregeld?
Het is mij helaas nog niet gelukt.

geprobeerd via mijn producten

daar jom ik niet verder mee
Een moderator wil jou daar graag bij helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.



Ik neem aan dat je weet dat het huren van een ontvanger vijf euro per maand kost als je al KPN compleet hebt. Als je akkoord bent, geef dan nog even hier een seintje. Dan regelt de moderator verder de aanvraag voor Digitenne. Je krijgt dan een pakket met ontvanger + antenne thuisgestuurd.



Kan je ook nog even jouw locatie aangeven? Want als je ver van een zendmast afwoont, kan het wel is handig zijn om jouw antenne dadelijk buiten te plaatsen.
Hey @slaak9491, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik kan voor jou een Digitenne tuner bij je Alles-in-1 abonnement bestellen. Dat kost je € 5,- p/maand. Als je daarmee akkoord gaat geef het hier dan nog even voor de zekerheid aan. Bij akkoord ontvangt dan binnen 2-3 werkdagen de tuner 🙂
hallo Nadia,

IK heb digitenne inmiddels toch geregeld via mijn KPN.

Bedankt voor de moeite.
Fijn @slaak9491



Heb je inmiddels al beeld?

Denk eraan dat je de ontvanger binnen een week installeert, want anders kan de abonnementsstatus (in het menu) niet verspringen van "nee" naar "ja".
Klasse @slaak9491. Ik neem aan dat je de tuner nog niet in huis hebt. We zijn erg benieuwd wat je ervaringen zijn met Digitenne, laat je het hier weten als je de tuner hebt geïnstalleerd? 🙂
Is het gelukt met de installatie?



Hieronder wat algemene tips voor op de camping:



1/ Zet je antenne zo hoog mogelijk.

2/ Zet de ontvanger vrij, niet op een ander elektrisch apparaat en het liefst niet op een warme plek.

3/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.

4/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via uitgebreid zenders zoeken.

5/ Draai de antenne eventueel wat bij aan de hand van de signaalmeter in het menu.

6/ Laat de ontvanger de eerste keer minimaal een uur aanstaan.

Reageer