Skip to main content

Goedendag,

Wij komen bij Telfort vandaan en zijn nu klant van KPN.

Bij Telfort moesten wij de aansluiting van Digitenne apart afrekenen.

Ik heb gezien bij KPN dat er standaard 2 tv ontvangers besteld kunnen worden. Dat is bij ons niet nodig, maar dan zou ik graag zien dat Digitenne als 2e ontvanger gerekend wordt, zodat we niet iedere maand nog een aparte factuur krijgen.

Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel, anders hoor ik het graag.

 

Met vriendelijke groet,

Rina

Daarvoor moet je wel eerst je abonnement aanpassen naar Hussel denk ik...


Hoi Nick83, en dat is dan hoogstwaarschijnlijk duurder zodat het lood om oud ijzer is.

Maar ik zal eens gaan kijken, dankjewel



Hallo @Rieneke44 ,

Bij KPN betaal je 5 euro per maand voor jouw tweede TV-ontvanger en dat mag dus een Digitenne-ontvanger zijn. Als je nu 18 euro per maand betaalt, dan is een overstap naar KPN Hussel al gauw voordeliger. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

Wil je overstappen op KPN Hussel? 
Regel dat via 0800-0402, want dan kun je meteen jouw Digitenne-abonnement laten overzetten. 

 

 

 


Ik vraag me af of je met een TFT abonnement wel gebruik kunt maken van de KPN hussel en als je bij Telfort combivoordeel had en nu nog hebt raak je dit waarschijnlijk kwijt


Hoi Jimny, ik heb inderdaad het combivoordeel nog.

Als ik het zo bekijk, dan laat ik het maar zo. Ben bang dat ik anders meer kwijt ben voor hetzelfde.

Het zij zo, dan maar 5 euro per maand voor digitenne.

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Groet


Heb ik ook!
 

 


Hoi Nick0010,

Mijn factuur van digitenne ziet er toch anders uit.
Zoals ik het zie bij jou, staat hier ook je extra pakket op.

Dat staat bij mij op de thuis factuur, dus niet op de digitenne.

Wie kan mij het verschil uitleggen?

 


Op kanaal 24 zit ESPN en op 25 (tijdens wedstrijden) ESPN 2.

Deze kanalen zijn gratis bij Digitenne (bij mij)

Op jouw factuur zie ik dat niet staan ?

Verder is het raar dat op jouw factuur een gratis ontvanger staat die dan niet gratis gemaakt is ?


Ik heb echt geen idee of ik deze 2 kanalen heb. We gebruiken het ook alleen in de zomer, dus ik kan het ook niet even nakijken. En omdat we het alleen in de zomer gebruiken, zou ik het zonde vinden om 5 euro te moeten betalen als het niet nodig is.  

@nick0010 Heb jij ook een digitale tv ontvanger in je pakket?


@Rieneke44 die 5,00 euro klopt helemaal bij Telfort was het inderdaad mogelijk om digitenne te verkrijgen tegen het gereduceerd tarief van 5 euro voor de ontvanger en heel verstandig dat je niet gaat rommelen in je combivoordeel van Telfort, mijn advies in deze is niets veranderen aan je TFT abonnementen.


Ik heb echt geen idee of ik deze 2 kanalen heb. We gebruiken het ook alleen in de zomer, dus ik kan het ook niet even nakijken. En omdat we het alleen in de zomer gebruiken, zou ik het zonde vinden om 5 euro te moeten betalen als het niet nodig is.  

@nick0010 Heb jij ook een digitale tv ontvanger in je pakket?

Ja ik heb ook een gratis HD-ontvanger

 


Dankjewel @nick0010 , 

Dan hoop ik toch dat iemand van KPN er nog eens naar wil kijken om te zien waar hier nu precies het verschil zit.


Hi @Rieneke44. Ik kan dat verschil voor je na gaan kijken. Wat je dus wilt weten is of we een 2e factuur kunnen voorkomen door de producten te koppelen, zonder dat je daarbij meer gaat betalen? Zou je hiervoor je profiel in kunnen vullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag. 


@Bram_  Hoi Bram,

Wat ik eigenlijk wil is dat er nagekeken wordt of we uberhaupt moeten betalen voor onze digitenne ontvanger. Als ik kijk bij KPN krijgt een nieuwe abonnee 2 aansluitingen.

Wij hebben nu een digitale ontvanger en digitenne. Moeten we dan betalen voor de digitenne ontvanger.

Dat is eigenlijk mijn vraag.

Ik zal intussen ook mijn profiel zoveel mogelijk invullen.

Ik hoor graag iets.

Bedankt alvast.


Ik heb het na kunnen kijken met de gegevens in je profiel en het is het voordeligst om het zo te houden zoals het nu is. Je hebt op dit moment de contractvoorwaarden van Telfort nog. Dit betekent dat ik geen losse Digitenne ontvanger aan je product kan toevoegen en dat het dus 2 losse facturen zullen blijven. Het is wel zo dat het product dat je destijds bij Telfort had goedkoper was dan een vergelijkbaar KPN contract. Het antwoord is dus dat we wel het contract kunnen overzetten maar dat het daardoor duurder voor je zal worden.Â