Skip to main content
Beantwoord

Digitenne besteld maar i-tv gekregen. Wat gaat er mis?

  • October 29, 2021
  • 40 reacties
  • 327 keer bekeken

Ik heb mijn abonement aangepast.Ik had twee i-tv ontvangers maar heb dit gewijzigd naar 1 i-tv en 1 digitenne.Nu kreeg ik eerst een mail dat ik twee i-tv decoders moest terugsturen en nu krijg ik opeens 1 nieuwe arris decoder terwijl ik nu geen digitenne heb gekregen.Wat gaat hier mis?

Beste antwoord door Lisa

Hi @velp2021! Oeps, daar gaat iets niet goed. Het kan soms zijn dat de pakketjes afzonderlijk van elkaar geleverd worden. Heb je naderhand nog een pakket ontvangen of mis je nog steeds een Digitenne ontvanger? Laat het maar weten. Ik kan een extra ontvanger voor je regelen. 

 

Voor dit soort vragen kun je overigens ook bellen met de klantenservice (0800-0402). Dat gaat vaak sneller dan hier:sweat_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

40 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2021

Hi @velp2021! Oeps, daar gaat iets niet goed. Het kan soms zijn dat de pakketjes afzonderlijk van elkaar geleverd worden. Heb je naderhand nog een pakket ontvangen of mis je nog steeds een Digitenne ontvanger? Laat het maar weten. Ik kan een extra ontvanger voor je regelen. 

 

Voor dit soort vragen kun je overigens ook bellen met de klantenservice (0800-0402). Dat gaat vaak sneller dan hier:sweat_smile:


  • October 31, 2021

Hi @velp2021! Oeps, daar gaat iets niet goed. Het kan soms zijn dat de pakketjes afzonderlijk van elkaar geleverd worden. Heb je naderhand nog een pakket ontvangen of mis je nog steeds een Digitenne ontvanger? Laat het maar weten. Ik kan een extra ontvanger voor je regelen. 

 

Voor dit soort vragen kun je overigens ook bellen met de klantenservice (0800-0402). Dat gaat vaak sneller dan hier:sweat_smile:

hoi @Lisa ,

Ik heb nog steeds geen digitenne.I-tv is wel opgelost.Het enige wat ik dus nog nodig heb is een digitenne ontvanger.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 2, 2021

@velp2021 Als het goed is wordt er deze week een nieuwe ontvanger toegestuurd. Je ontvangt hier een e-mail over wanneer dit geregeld is. 


  • November 3, 2021

Super @Lisa !


  • November 6, 2021

Hallo @Lisa ,

De week is weer bijna voorbij en ik heb nog steeds geen bericht of pakket gekregen.Hoe kan dat?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 6, 2021

Er is iets mis gegaan in de communicatie naar logistiek, mijn excuses! Zij hebben mij verkeerd begrepen @velp2021. Je abonnement is aangepast naar internet + HD-ontvanger. Betekent dat de 2e HD ontvanger verwijderd is i.p.v. omgezet naar Digitenne.
Digitenne kan nu los besteld worden. Zal ik Digitenne aanzetten of bestel je zelf eentje via MijnKPN? :sweat_smile:  


  • November 6, 2021

Er is iets mis gegaan in de communicatie naar logistiek, mijn excuses! Zij hebben mij verkeerd begrepen @velp2021. Je abonnement is aangepast naar internet + HD-ontvanger. Betekent dat de 2e HD ontvanger verwijderd is i.p.v. omgezet naar Digitenne.
Digitenne kan nu los besteld worden. Zal ik Digitenne aanzetten of bestel je zelf eentje via MijnKPN? :sweat_smile:  


Zet digitenne dan maar aan:wink:


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 6, 2021

Groot gelijk! 👍


  • November 6, 2021

Groot gelijk! 👍


inderdaad,dan kan ik eindelijk meer dan 1,2,3 zien!:grinning:


  • November 6, 2021

Welke ontvanger krijg je nu eigenlijk @Noordzee  ?Want dan kan ik daar de scart adapter voor bestellen.

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 6, 2021

Waarschijnlijk de ZTE ZXV7200. @Lisa kan regelen dat de scart-adapter meegestuurd wordt. Dat kost jou verder niets.

Het gaat om een SCART verloopkabel.  Voor nieuwe klanten wordt dat niet standaard gedaan. Wel krijgen zij een code om in onze webshop een gratis verloopkabel te bestellen.

Maar @Lisa kan dat vast voor jou regelen. 


  • November 6, 2021

Waarschijnlijk de ZTE ZXV7200. @Lisa kan regelen dat de scart-adapter meegestuurd wordt. Dat kost jou verder niets. 


oh,dat is fijn!Doe dat dan maar @Lisa !


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 6, 2021

De ontvanger wordt gemaakt door ZTE en is de ZXV7200. Dit apparaat is 16,3 cm breed, 4,5 cm hoog (inclusief voetjes) en 11,5 cm diep. Reken er bij de diepte echter nog wel een cm of 2 bij als alle stekkers er in zitten.

 

 

 

b2ae9745-c17d-4fe1-96e7-4ef528e7214d.png

De voorkant van de ontvanger. Het display geeft zendernummers weer. De knoppen zijn voor Menu, Volume (x2) en Kanaal (x2) en een OK-knop voor het bevestigen van menuopties.

 

 

e75769ab-8676-4551-9886-38fe20b0cee1.png

De achterkant heeft de antenne-ingang, video- en audio-uitgangen, een HDMI-uitgang, de aansluiting voor de stroomkabel en een aan/uit knop. Je ziet daar ook een ethernet aansluiting. Die is niet in gebruik.


  • November 6, 2021

De ontvanger wordt gemaakt door ZTE en is de ZXV7200. Dit apparaat is 16,3 cm breed, 4,5 cm hoog (inclusief voetjes) en 11,5 cm diep. Reken er bij de diepte echter nog wel een cm of 2 bij als alle stekkers er in zitten.

 

 

 

b2ae9745-c17d-4fe1-96e7-4ef528e7214d.png

De voorkant van de ontvanger. Het display geeft zendernummers weer. De knoppen zijn voor Menu, Volume (x2) en Kanaal (x2) en een OK-knop voor het bevestigen van menuopties.

 

 

e75769ab-8676-4551-9886-38fe20b0cee1.png

De achterkant heeft de antenne-ingang, video- en audio-uitgangen, een HDMI-uitgang, de aansluiting voor de stroomkabel en een aan/uit knop. Je ziet daar ook een ethernet aansluiting. Die is niet in gebruik.


Oh,Die had ik vroeger ook!Dat was toen niet zo`n top ding maar ik heb nu de antenne een goede plek gegeven en ik ontvang met de huidige 1,2,3 ontvanger alles zonder haperingen.Hopen dat dat met de ZXV7200 dan ook zo is.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 7, 2021

Komt voor de bakker @velp2021 en @Noordzee. Ik ga er mee aan de slag!


  • November 7, 2021

Komt voor de bakker @velp2021 en @Noordzee. Ik ga er mee aan de slag!

Super!


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 7, 2021

Geregeld! Je ontvangt een bevestiging in de mail met daarin uitleg over de levering:blush:


  • November 7, 2021

Geregeld! Je ontvangt een bevestiging in de mail met daarin uitleg over de levering:blush:

Ontvangen!Is de scart stekker ook gelukt?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 7, 2021

Top en ja(!) als het goed is wel. Ik check meteen even:drooling_face:


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 7, 2021

‘Het pakket is succesvol verstuurd’. Het ordernummer ook aanwezig. Vermoed dat de verwerking wat later plaatsvindt. Morgen even afwachten. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 9, 2021

Hallo @velp2021! Ik dacht, dit topic kan wel gesloten worden. Zie ik tot mijn verbazing dat Digitenne nog steeds niet geleverd is:thinking: . Ik heb het via een andere weg voor je aangevraagd. Fingers crossed dat het nu goed gaat. Ik weet even niet waarom het zo lang moet duren, maar blijf mijn best voor je doen:smile:
 

Je hoeft niet gek op te kijken als je nogmaals een bevestiging ontvangt. Dit was ik! 

 


  • November 10, 2021

Hallo @velp2021! Ik dacht, dit topic kan wel gesloten worden. Zie ik tot mijn verbazing dat Digitenne nog steeds niet geleverd is:thinking: . Ik heb het via een andere weg voor je aangevraagd. Fingers crossed dat het nu goed gaat. Ik weet even niet waarom het zo lang moet duren, maar blijf mijn best voor je doen:smile:
 

Je hoeft niet gek op te kijken als je nogmaals een bevestiging ontvangt. Dit was ik! 

 

fijn @Lisa !


  • November 10, 2021

Het is eindelijk aangekomen!En hij werkt zonder haperingen!Blijkbaar kan je de antenne beter ophangen met de antenne aansluiting beneden.Raar maar waar....


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • November 10, 2021

Oh yes! Goed om te horen @velp2021 en fijn dat je het aan de praat gekregen hebt :smile:


  • November 13, 2021

Hoi @Lisa ,

De adapter word warm en wanneer de ontvanger uit staat maakt hij een geluid wat in de halve woonkamer hoorbaar is.Dat lijkt me niet helemaal normaal toch?