Skip to main content

Ik heb mijn abonement aangepast.Ik had twee i-tv ontvangers maar heb dit gewijzigd naar 1 i-tv en 1 digitenne.Nu kreeg ik eerst een mail dat ik twee i-tv decoders moest terugsturen en nu krijg ik opeens 1 nieuwe arris decoder terwijl ik nu geen digitenne heb gekregen.Wat gaat hier mis?

Hi @velp2021! Oeps, daar gaat iets niet goed. Het kan soms zijn dat de pakketjes afzonderlijk van elkaar geleverd worden. Heb je naderhand nog een pakket ontvangen of mis je nog steeds een Digitenne ontvanger? Laat het maar weten. Ik kan een extra ontvanger voor je regelen. 

 

Voor dit soort vragen kun je overigens ook bellen met de klantenservice (0800-0402). Dat gaat vaak sneller dan hier:sweat_smile:


Hi @velp2021! Oeps, daar gaat iets niet goed. Het kan soms zijn dat de pakketjes afzonderlijk van elkaar geleverd worden. Heb je naderhand nog een pakket ontvangen of mis je nog steeds een Digitenne ontvanger? Laat het maar weten. Ik kan een extra ontvanger voor je regelen. 

 

Voor dit soort vragen kun je overigens ook bellen met de klantenservice (0800-0402). Dat gaat vaak sneller dan hier:sweat_smile:

hoi @Lisa ,

Ik heb nog steeds geen digitenne.I-tv is wel opgelost.Het enige wat ik dus nog nodig heb is een digitenne ontvanger.


@velp2021 Als het goed is wordt er deze week een nieuwe ontvanger toegestuurd. Je ontvangt hier een e-mail over wanneer dit geregeld is. 


Super @Lisa !


Hallo @Lisa ,

De week is weer bijna voorbij en ik heb nog steeds geen bericht of pakket gekregen.Hoe kan dat?


Er is iets mis gegaan in de communicatie naar logistiek, mijn excuses! Zij hebben mij verkeerd begrepen @velp2021. Je abonnement is aangepast naar internet + HD-ontvanger. Betekent dat de 2e HD ontvanger verwijderd is i.p.v. omgezet naar Digitenne.
Digitenne kan nu los besteld worden. Zal ik Digitenne aanzetten of bestel je zelf eentje via MijnKPN? :sweat_smile:  


Er is iets mis gegaan in de communicatie naar logistiek, mijn excuses! Zij hebben mij verkeerd begrepen @velp2021. Je abonnement is aangepast naar internet + HD-ontvanger. Betekent dat de 2e HD ontvanger verwijderd is i.p.v. omgezet naar Digitenne.
Digitenne kan nu los besteld worden. Zal ik Digitenne aanzetten of bestel je zelf eentje via MijnKPN? :sweat_smile:  


Zet digitenne dan maar aan:wink:


Groot gelijk! 👍


Groot gelijk! 👍


inderdaad,dan kan ik eindelijk meer dan 1,2,3 zien!:grinning:


Welke ontvanger krijg je nu eigenlijk @Noordzee  ?Want dan kan ik daar de scart adapter voor bestellen.

 


Waarschijnlijk de ZTE ZXV7200. @Lisa kan regelen dat de scart-adapter meegestuurd wordt. Dat kost jou verder niets.

Het gaat om een SCART verloopkabel.  Voor nieuwe klanten wordt dat niet standaard gedaan. Wel krijgen zij een code om in onze webshop een gratis verloopkabel te bestellen.

Maar @Lisa kan dat vast voor jou regelen. 


Waarschijnlijk de ZTE ZXV7200. @Lisa kan regelen dat de scart-adapter meegestuurd wordt. Dat kost jou verder niets. 


oh,dat is fijn!Doe dat dan maar @Lisa !


De ontvanger wordt gemaakt door ZTE en is de ZXV7200. Dit apparaat is 16,3 cm breed, 4,5 cm hoog (inclusief voetjes) en 11,5 cm diep. Reken er bij de diepte echter nog wel een cm of 2 bij als alle stekkers er in zitten.

 

 

 

b2ae9745-c17d-4fe1-96e7-4ef528e7214d.png

De voorkant van de ontvanger. Het display geeft zendernummers weer. De knoppen zijn voor Menu, Volume (x2) en Kanaal (x2) en een OK-knop voor het bevestigen van menuopties.

 

 

e75769ab-8676-4551-9886-38fe20b0cee1.png

De achterkant heeft de antenne-ingang, video- en audio-uitgangen, een HDMI-uitgang, de aansluiting voor de stroomkabel en een aan/uit knop. Je ziet daar ook een ethernet aansluiting. Die is niet in gebruik.


De ontvanger wordt gemaakt door ZTE en is de ZXV7200. Dit apparaat is 16,3 cm breed, 4,5 cm hoog (inclusief voetjes) en 11,5 cm diep. Reken er bij de diepte echter nog wel een cm of 2 bij als alle stekkers er in zitten.

 

 

 

b2ae9745-c17d-4fe1-96e7-4ef528e7214d.png

De voorkant van de ontvanger. Het display geeft zendernummers weer. De knoppen zijn voor Menu, Volume (x2) en Kanaal (x2) en een OK-knop voor het bevestigen van menuopties.

 

 

e75769ab-8676-4551-9886-38fe20b0cee1.png

De achterkant heeft de antenne-ingang, video- en audio-uitgangen, een HDMI-uitgang, de aansluiting voor de stroomkabel en een aan/uit knop. Je ziet daar ook een ethernet aansluiting. Die is niet in gebruik.


Oh,Die had ik vroeger ook!Dat was toen niet zo`n top ding maar ik heb nu de antenne een goede plek gegeven en ik ontvang met de huidige 1,2,3 ontvanger alles zonder haperingen.Hopen dat dat met de ZXV7200 dan ook zo is.


Komt voor de bakker @velp2021 en @Noordzee. Ik ga er mee aan de slag!


Komt voor de bakker @velp2021 en @Noordzee. Ik ga er mee aan de slag!

Super!


Geregeld! Je ontvangt een bevestiging in de mail met daarin uitleg over de levering:blush:


Geregeld! Je ontvangt een bevestiging in de mail met daarin uitleg over de levering:blush:

Ontvangen!Is de scart stekker ook gelukt?


Top en ja(!) als het goed is wel. Ik check meteen even:drooling_face:


‘Het pakket is succesvol verstuurd’. Het ordernummer ook aanwezig. Vermoed dat de verwerking wat later plaatsvindt. Morgen even afwachten. 


Hallo @velp2021! Ik dacht, dit topic kan wel gesloten worden. Zie ik tot mijn verbazing dat Digitenne nog steeds niet geleverd is:thinking: . Ik heb het via een andere weg voor je aangevraagd. Fingers crossed dat het nu goed gaat. Ik weet even niet waarom het zo lang moet duren, maar blijf mijn best voor je doen:smile:
 

Je hoeft niet gek op te kijken als je nogmaals een bevestiging ontvangt. Dit was ik! 

 


Hallo @velp2021! Ik dacht, dit topic kan wel gesloten worden. Zie ik tot mijn verbazing dat Digitenne nog steeds niet geleverd is:thinking: . Ik heb het via een andere weg voor je aangevraagd. Fingers crossed dat het nu goed gaat. Ik weet even niet waarom het zo lang moet duren, maar blijf mijn best voor je doen:smile:
 

Je hoeft niet gek op te kijken als je nogmaals een bevestiging ontvangt. Dit was ik! 

 

fijn @Lisa !


Het is eindelijk aangekomen!En hij werkt zonder haperingen!Blijkbaar kan je de antenne beter ophangen met de antenne aansluiting beneden.Raar maar waar....


Oh yes! Goed om te horen @velp2021 en fijn dat je het aan de praat gekregen hebt :smile:


Hoi @Lisa ,

De adapter word warm en wanneer de ontvanger uit staat maakt hij een geluid wat in de halve woonkamer hoorbaar is.Dat lijkt me niet helemaal normaal toch?