Skip to main content
Hallo,



Ivm slechte ontvangst zou ik graag een van mijn digitenne ontvangers om willen ruile tegen een interactieve ontvanger. Is dat mogelijk en wat betekend dit voor mijn maandelijkse rekening?
Ronnie, ik ben geen KPN medewerker. Maar zoals het op mij overkomt. Je zit al, vreemd genoeg voor dit forum, al meer dan 2 uur te wachten.



Diggitenne is een vervanger voor Kabel televisie. "Kabel TV" is afgeleid van al de gemeentelijke netwerken, die een voor een zijn opgekocht door wat momenteel Zigo is.



Een interactive "ontvanger" van KPN is een SetTopbox binnen een Home IP-Netwerk. Via een router (Experiabox) is dit aangesloten op hun ADSL netwerk.



Als je dus uitsluitend televisie zoekt kun je beter even gaan zoeken naar "Kabel Televie".



Als je ook Internet wilt, dan is KPN door zijn stabiliteit en goede service best goed. De prijzen zijn dan allemaal ongeveer gelijk. (Probeer langs lokkertjes te kijken als 1Gb internetsnelheid. Voor je waterleiding heb je ook geen kanaal zo breed als de Maas nodig).



KPN (ook de moedermaatschappy) is een Telefoonmaatschappij. Een zichtbaar minpunt bij KPN televisie zijn de geleverde zenders. KPN schijnt geen kosten te willen besteden aan een goed TV pakket en meer te willen investeren in kabels.
Goedemiddag @ronnie67. Ik zal als eerste voor jou uitzoeken of het mogelijk is om de Digitenne ontvangers om te ruilen voor Interactieve TV. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
@ronnie67 Helaas heb ik geen reactie ontvangen op mijn laatste bericht. Ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg een antwoord op jouw vraag hebt gevonden. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer