Skip to main content

Digitenne ontvanger is zeer traag, ik heb hem al helemaal uit en aan gezet, tevens gereset. Dit bied helaas geen oplossing. Vooral het menu is uiterst traag. Wat moet ik doen om deze ontvanger te vervangen? 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Bedankt voor je snelle reactie. Gegevens ingevuld, behalve dus CAS-ID, deze kan ik niet terug vinden onder het kastje en ook niet in het TV-menu. VIP2952 V2 (2016-12)


Hallo @zwinamail ,

Je hebt dus geen Digitenne, maar interactieve TV van KPN. 

Er zijn problemen met de laatste software-update van de ontvangers. 

De update  is voorlopig teruggedraaid en daardoor is de TV Gids weer traag geworden. 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-draait-verbetering-interactieve-tv-terug-weer-naar-oude-firmware/

Heeft ongetwijfeld een hoge prioriteit bij KPN. 

 


Ah ja sorry, interactieve TV bedoelde ik. Ik heb hem nogmaals een frisse start gegeven (ik neem aan dat hij hierdoor de juiste ‘teruggedraaide’ software heeft gekregen), daardoor is het laden van het menu van ongeveer 10 seconden naar 6 seconden gegaan. Helemaal tevreden zijn we hiermee nog niet. 


Nee, snap ik. Maar het gaat vast en zeker worden opgelost in een volgende software-update.