Skip to main content
Beantwoord

Digitenne ontvanger voor de camping

• August 1, 2023
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Goede middag

THUIS heb ik 2 kastjes voor 2 tv,s, beiden zijn niet aangesloten op een antenne, dus het signaal gaat  waarschijnlijk via WIFI...
VRAAG: Kan ik alsnog een ontvanger krijgen, ter vervanging van Digitenne, voor gebruik op de camping? Wat zijn daarvoor dan de kosten?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @Martin-Nwg, welkom hier.

Goede middag

THUIS heb ik 2 kastjes voor 2 tv,s, beiden zijn niet aangesloten op een antenne, dus het signaal gaat  waarschijnlijk via WIFI...
VRAAG: Kan ik alsnog een ontvanger krijgen, ter vervanging van Digitenne, voor gebruik op de camping? Wat zijn daarvoor dan de kosten?

Ter vervanging van Digitenne? Dat kan wel met iTV online, dan moet je wel internet hebben daar. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 1, 2023

Hallo @Martin-Nwg ,

Je kunt de ontvangers die je thuis gebruikt, niet gebruiken op de camping. Daar werken die ontvangers niet. Digitenne kost jou overigens vijf euro per maand als je de ontvanger gebruikt in combinatie met je TV-thuisabonnement van KPN.    

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 5, 2023

Hi @Martin-Nwg, welkom hier.

Goede middag

Ter vervanging van Digitenne? Dat kan wel met iTV online, dan moet je wel internet hebben daar. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 5, 2023

En dat  iTV online, kost dan wel heel veel MB's. En de beeldkwaliteit haalt het niet bij Digitenne. 

Voor vijf euro per maand is Digitenne een prima oplossing voor op de camping.Â