Skip to main content
Beantwoord

Digitenne storingen op meerdere kastjes

  • February 20, 2020
  • 9 reacties
  • 103 keer bekeken

Hoi ik heb steeds storingen met de digitene kastjes we hebben er meerdere in huis vanwege dat we in het buitengebied zitten. Al vanaf 03-02-20 tot 20-02-20 hoe kan ik daar vergoeding voor aanvragen.

Beste antwoord door Natasja

Hallo @Daf1986. Jammer om te lezen dat je een overstap overweegt. Ik lees wel dat de problemen met je ontvangst nu zijn opgelost. Dat is in ieder geval goed nieuws. Een vergoeding kan ik pas met je naar kijken op het moment dat een dienst helemaal niet werkt en alle stappen zijn doorlopen om dat op te lossen. Als je (ver)storingen ondervindt met de Digitenne ontvangers, dan heb ik de mogelijkheid om je gratis een nieuwe antenne toe te sturen. Daar moet het sowieso al beter van worden. Zou je in dat geval je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 23, 2020

@Daf1986 

Op welke locatie zit je?

Wat voor type (buiten?)-antenne heb je in gebruik? 
 

Probeer verder eens het volgende:

1/ Ga terug naar de fabrieksinstellingen.

2/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken. 
 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • February 24, 2020

Dag @Daf1986. Van harte welkom hier. Wat vervelend dat je al enige tijd storingen ervaart met je Digitenne ontvangers. Kun je toelichten wat je precies bedoelt met storingen? Wat zie je precies? Hoe vaak ondervind je problemen? Verder zie ik dat @Noordzee je al prima op weg helpt. Kun je zo eerst verder? :slight_smile:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 24, 2020

Ik gebruik een grijze ovaal buiten antenne. Het probleem ligt niet in de antenne maar bij KPN aangezien de kastjes telkens foutcode aangeven dat ik geen abonnement heb.

Het is nu eindelijk opgelost maar wil graag weten hoe ik een vergoeding kan aanvragen.

Ik overweeg echt om over te stappen het de laatste tijd alleen maar storing na storing bij KPN nu met het glasvezelnetwerk.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 25, 2020

Digitenne is compleet wat anders dan glasvezel.

Jij gebruikt nog wel een oud type antenne. Met de nieuwe antenne (Funke V5) heb je een nog betere ontvangst en heb je minder storingen. Deze nieuwe antenne kun je ook buiten plaatsen. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 25, 2020

Dat snap ik ook dat het kompleet wat anders is ik bedoel meer dat er telkens storingen zijn of het nu Digitenne is of glasvezel het netwerk deugt niet. 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 27, 2020

Hallo @Daf1986. Jammer om te lezen dat je een overstap overweegt. Ik lees wel dat de problemen met je ontvangst nu zijn opgelost. Dat is in ieder geval goed nieuws. Een vergoeding kan ik pas met je naar kijken op het moment dat een dienst helemaal niet werkt en alle stappen zijn doorlopen om dat op te lossen. Als je (ver)storingen ondervindt met de Digitenne ontvangers, dan heb ik de mogelijkheid om je gratis een nieuwe antenne toe te sturen. Daar moet het sowieso al beter van worden. Zou je in dat geval je gegevens kunnen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 6, 2020

Dag @Daf1986. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat je vraag zo is beantwoord. Mocht je toch nog ergens mijn hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 9, 2020

@Daf1986 

Hoe is het nu met de ontvangst van Digitenne? Heb je nog last gehad van storingen? Met de nieuwe antenne (Funke V5) heb je minder last van storingen. De ontvangst gaat beter  lukken en je hebt minder last van externe storingen. 

 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • March 11, 2020

Dank voor je aanvulling, @Noordzee! :slight_smile: