Skip to main content

KPN mailadres voor klacht?

Hallo @FvB ,

KPN is niet per e-mail te bereiken. 

Een klacht kun je via het forum, per chat of telefonisch (0800-0402) indienen, maar ook gewoon via de website. 

Website : 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm

 

 

 


Dank je wel noordzee, maar heb al zo vaak gebeld en gechat. Wordt van alles toegezegd maar helaas zonder passende reactie. Ik wordt er radeloos van. Ongelofelijk. Hoe verder?


Je kunt het formulier invullen de link hierboven. 

Of je gaat hier jouw klacht uiteenzetten. Hou er dan wel rekening mee dat het forum voor iedereen zichtbaar is. Dus als je kiest voor het forum, dan geen persoonlijke gegevens in jouw bericht. 


Ik heb nogmaals gerefereerd aan mijn klacht via een nieuw klachten formulier.


KPN mailadres voor klacht?

Nog steeds niet geholpen nav van mijn klacht die ik al twee keer heb ingediend. Verder ben ik gebeld door iemand van KPN en die gaf aan dat geëscaleerd zou worden. IK VIND HET TOCH WEL ERG ONBESCHOFT WORDEN!!! GRAAG WORDT IK TERUG GEBELD ZOALS BELOOFD>


Dag @FvB Ik heb je verhaal erbij gepakt: je had je gegevens al in je profiel staan én je was al een ander topic over dit onderwerp begonnen. Ik zie dat je meerdere malen contact hebt gehad met de klachtenafdeling en dat men voor je aan het werk is. Er is als het goed is ook een afspraak gemaakt om contact met je op te nemen. 

Even ter verduidelijking: het KPN Forum is een plek waar onze klanten met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen met tips en advies. Noordzee is zo iemand. Daarnaast zijn er ook medewerkers van KPN actief, zoals ik. Wij zorgen ervoor dat gesprekken goed verlopen en dat de juiste informatie snel te vinden is. Ik heb zogezegd gekeken naar de status van je verhaal: er wordt dus contact met je opgenomen en de afhandeling loopt.  Het dubbele topic heb ik ondertussen weggehaald, om het één en ander hier overzichtelijk te houden. Ik hoop van harte dat je klacht snel en goed wordt opgelost.Â