Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Sinds 2 dagen staat discovery bij aanzetten tv op zwart met een krakend en haperend geluid. Als ik ff zapp naar andere zender en weer terug zapp naar discovery,  doet de zender het weer.

 

Heb al alles gedaan, sofware updaten, resetten etc.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Beste @Jack Eide van Der,

Ik heb het even getest door een tijdje Discovery erop te laten staan, bij mij werkt het gewoon prima. Welke TV ontvanger heb je, en hoe is het met de modem aangesloten, is dit bekabeld of met een draadloze verbindingsset? En als het beeld zwart word krijg je dan ook een foutmelding te zien zoals: STB-NMC-400?


Hier ook exact hetzelfde probleem bij Discovery channel.

hetzelfde als in een ander topic gemeld. Ook problemen met AV dat niet synchroon loopt, haperend beeld, geluid dat wegvalt. Allemaal bij discovery channel.

Hier staat een VIP5202, bekabeld. en al eens geheel gereset.

Valt me wel op dat er veel klachten over Discovery zijn op het forum. Allemaal beeld/geluid gerelateerd. Dan MOET er toch iets fout zijn aan KPN zijn kant.

 


Ook ik ervaar dit probleem al 2 dagen, krijg geregeld zwart beeld met een krakend en haperend geluid als ik Discovery aanzet (alle andere zenders werken wel gewoon goed). Ik heb ook al van alles geprobeerd (sofware updaten, resetten etc.) maar niks helpt. Dit is met een VIP5202 (bekabeld) en LG OLED65C9 TV


Ook ik heb het probleem hier op twee ontvangers. Als ik even heen en weer zap van 15 naar 14 (of  16) dan is er meestal weer beeld


Hier lijkt het probleem weer opgelost te zijn, heb de tv nu meerdere keren op kanaal 15 (Discovery) uit en aan gedaan, en geen één keer zwart beeld. Ook niet meer als ik vanaf een ander kanaal naar Kanaal 15 zap. Hopelijk blijft het zo....


Is bij mij sinds gisteren ook weer goed, alles werkt weer. Probleem opgelost...


Beste @Jack Eide van Der,

Ik heb het even getest door een tijdje Discovery erop te laten staan, bij mij werkt het gewoon prima. Welke TV ontvanger heb je, en hoe is het met de modem aangesloten, is dit bekabeld of met een draadloze verbindingsset? En als het beeld zwart word krijg je dan ook een foutmelding te zien zoals: STB-NMC-400?

Discovery doet het weer normaal sinds gisteren....bedankt voor reactie.