Skip to main content
Beantwoord

Discovery+ graag als keuzemogelijkheid aan KPN abonnement toevoegen

• July 26, 2021
  • 1 reactie
  • 373 keer bekeken

HansBakker
Helper
Forum|alt.badge.img+4

Goedemorgen, Ik loop er tegen aan dat ik bij KPN Discovery+ niet kan ontvangen. Wanneer ik Discovery+ zou willen kijken  dan moet ik mijzelf bij Discovery+ apart registreren en buiten KPN om inloggen en kijken. Daar voel ik niet zoveel voor. Kan Discovery+ als extra KPN keuze mogelijkheid met facturering via KPN aan het interactieve TV pakket worden toegevoegd ?. Dat zou hartstikke fijn zijn.  

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @HansBakker, als je zoiets bij een partij kan afnemen is dat wel zo makkelijk inderdaad. Discovery+ is niet een van de opties die we daarvoor hebben, dit kan je alleen bij Discovery+ zelf afnemen. Er zijn geen plannen om dat wel mogelijk te maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @HansBakker, als je zoiets bij een partij kan afnemen is dat wel zo makkelijk inderdaad. Discovery+ is niet een van de opties die we daarvoor hebben, dit kan je alleen bij Discovery+ zelf afnemen. Er zijn geen plannen om dat wel mogelijk te maken.