Skip to main content

Beste KPN

 

Ik heb vernomen dat per 31/12/2020 Discovery World de stekker eruit trekt voor Europa.

 

Bron: TotaalTV

 

Deze SD-zender zit bij ons (KPN) op voorkeuzezender 84

 

Ik heb leuke suggesties voor u, en omdat onderstaande suggesties ook SD-zenders betreft kost het u geen extra bandbreedte, prik ze gewoon door, ze zijn toch FTA.

 

  1. PBS America: 28,2E/11344H/27500/5/6 of:
  2. Forces TV: 28,2E/11836H/27500/5/6

Groetjes,

D-box

 

 

Leuk voorstel @D-box ,

Maar ik ben bang dat KPN niet zomaar FTA-zenders mag doorgeven. Ook voor FTA-zenders dient KPN te betalen voor de rechten. Denk maar eens aan de BBC-zenders en de Duitse zenders.  Die kunnen ook niet zomaar worden doorgegeven. KPN betaalt hen ook voor de doorgifte. 


Hoi @Noordzee 

Leuk weer van je te horen!

 

Je zal wel gelijk hebben; Ik heb er nooit zo over nagedacht omdat ze op mijn schotel FTA zijn.

 

Man als ik jou zie hoor ik automatisch "Man of Action".

 

Veel groetjes,

D-box

 

 


HaHaHa, Een muzikale groet terug. :thumbsup_tone4:

 


@Noordzee 

Ik heb van je muzikale groet genoten!

Thanx!

Veel groetjes,

D-box


Bedankt @D-box :thumbsup:

 

Goede tip voor de satelliet kijkers onder ons, het meeste kijk ik toch eigenlijk via de satellietontvanger.


Hi D, welkom hier. 

Ik heb dit doorgegeven, wie weet zal dit ooit komen mocht er hier behoefte aan zijn. 


Hoi @Alex_P 

Nog een suggestie: Nasa TV

13.0°E action_collapse.gif1Hot Bird 13C 11373.00 H 9 HB9 Europe DVB-S2 8PSK 27500 3/4 59.9 Mb/s  318 900 KingOfSat charts update form

 

Dit is echter een FTA HD-zender, dus bij deze zender is het wel inleveren van wat bandbreedte; maar dat zou geen probleem moeten zijn want tot 24/08/20 hadden we op voorkeuze stn 37 VICEtv die ermee gekapt heeft, dus bandbreedte genoeg.

En voorkeuze stn 37 is nog steeds niet meer ingevuld.

 

Groetjes man!

D-box

 


Nou @D-box ,

Dan zou ik gelijk voor de 4K-variant gaan !, Die versie is ook FTA : 

Hot Bird 13B / Hot Bird 13C / Hot Bird 13E (13.0°E)
13.0°E action_collapse.gif1Hot Bird 13B 10727.00 H 111 HB8 Europe DVB-S2 8PSK 30000 3/4 65.3 Mb/s  318 11100 KingOfSat charts update form
  zap.gif NASA 4K U.S.A. Technology   Clear 4602 357 ultrahd.gif 358 eng
359 aac 
356  377    2019-01-08 +

 


P.S.

@Alex_P 

En trouwens een High Tech bedrijf als KPN zou het sieren om Nasa TV in hun zap-lijst te hebben; man, dan hebben we Ziggo helemaal afgetroefd!


Hoi @Noordzee 

Klopt precies wat je schrijft, maar helaas heb ik nog geen 4k TV.

 

Je raadt het al, toen ik je naam weer zag hoorde ik m weer: Man of Action.

 

Veel groetjes man!

D-box


Discovery trekt (helaas) de stekker uit World en hopelijk komt de content wel op Streamingdienst discovery+ is vanaf januari beschikbaar voor 4 euro per maand - IT Pro - Nieuws - Tweakers.

Maar: Gaat KPN een vergelijkbare zender proberen te bieden?


Hoi @Reacher @Alex_P  en @Noordzee 

Ik hoop Echt dat Nasa TV wordt gebroadcast door KPN, dan hebben we Ziggo helemaal afgetroefd.

Groetjes,

D-box


@Marcia_  @Thomas Iets te melden? :relaxed:


@Marcia_  @Thomas Iets te melden? :relaxed:

12 dagen...tsssk


Nee, tot dusver weinig te melden. Elke zenderwijziging wordt overigens gemeld, mocht er een toevoeging komen dat zal dit ook zeker worden aangegeven.