Skip to main content
Beantwoord

Disney + aanpassen lukt niet

• November 28, 2024
  • 4 reacties
  • 128 keer bekeken

Op de site staat dat ik vanaf 28 nov het abonnement van Disney+ kan aanpassen. Ik zie tot op heden geen mogelijkheid om dit aan te passen. Hoe zit dat?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hallo allemaal!

Het is vanaf nu mogelijk om een keuze te maken uit één van de drie abonnementen van Disney+! Als je jouw abonnement had willen verlagen, maar dit nu pas hebt kunnen doen, komen we je tegemoet in de kosten vanaf 28 november tot en met 3 december.

Let op: pas eerst in de MijnKPN app zelf het abonnement aan naar wens en vul jouw profiel aan met je adres en klantnummer. Laat vervolgens in dit topic weten dat je dit hebt gedaan, dan zorgen wij dat je het bedrag terugkrijgt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Marcel2703! Het blijkt dat het toch niet lukt om vandaag je Disney+ abonnement te kunnen wijzigen.
We werken eraan om dit zo snel mogelijk rond te krijgen. Tot nader orde dus. Als we verdere informatie hierover hebben, dan laten we het hier weten!

• Auteur
  • Topper
  • November 28, 2024

De korting vervalt op 28nov......maar kan dus nog niks aanpassen. Worden we wel gecompenseerd?

• Nieuwkomer
  • November 29, 2024

De korting vervalt op 28 nov.  maar kan dus nog niks om zetten / aanpassen. Worden we wel gecompenseerd? Neem ik aan van wel aan gezien dat het niet aan ons ligt nammelijk  heb het net nog geprobeerd maar Helaas ze zeggen nu ook al pas dinsdag is dat zo

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • December 3, 2024

Hallo allemaal!

Het is vanaf nu mogelijk om een keuze te maken uit één van de drie abonnementen van Disney+! Als je jouw abonnement had willen verlagen, maar dit nu pas hebt kunnen doen, komen we je tegemoet in de kosten vanaf 28 november tot en met 3 december.

Let op: pas eerst in de MijnKPN app zelf het abonnement aan naar wens en vul jouw profiel aan met je adres en klantnummer. Laat vervolgens in dit topic weten dat je dit hebt gedaan, dan zorgen wij dat je het bedrag terugkrijgt.Â