Skip to main content

Hebben sinds gisteren abonnement, maar wat blijkt kunt niks zien via kpn. Moet heel moeilijk van alles downloaden.. allemaal geen zin in. Half uur met disney+ gechat wat blijkt.  tv komt uit 2016 en is niet geschikt voor app. Super onhandig en schandalig dat het wordt aangeboden... zeker niet hetzelfde als Netflix of zoiets..  nu kan ik pas opzeggen vanaf 10 december. Voel me echt voor de gek gehouden.

@Piwt 

Voor 4 tientjes heb je een apparaatje waarmee je ( tv ) weer up to date is met streaming diensten. 

Chromecast HD Google TV. 


We bieden inderdaad geen app via de t-ontvanger aan voor Disney+. De reden dat wij dit aanbieden is om alles heel overzichtelijk op 1 factuur te hebben. We bieden dus voor mensen die graag overzicht hebben, wat gemak. 


Het staat er gewoon bij op de site van KPN...

HBO is ook niet beschikbaar op de tv ontvanger. 

Nog niet althans. Men is er wel mee bezig dacht ik.


Wordt niet vermeld bij reclame..kun je meteen doorklikken om snel te regelen...vervolgens zit eraan vast.. volgens mij hoor je zo ie zo 14 dagen bedenk tijd te krijgen...verwarrend en omslachtig... doe niet net alsof t met 1 druk op een knop geregeld is.. en de overzichtelijk.  Ga ik niet eens op reageren...kan er 10 dec vanaf geloof ik..kpn kan niks betekenen...maar goed gaat ook niet om een wereld bedrag. 


Ik vraag me af waar de afweging in zit om wel voor hbo max een app te hebben en voor Disney+ niet... Stelt Disney heel veel eisen en een hbo niet oid?


Ik vraag me af waar de afweging in zit om wel voor hbo max een app te hebben en voor Disney+ niet... Stelt Disney heel veel eisen en een hbo niet oid?

KPN maakt die apps niet. Dat kan KPN niet eens. Dat doen die partijen zelf. Of niet. HBO heeft dat dus wel gedaan. Disney niet. En die gaat dat niet doen ook geloof ik. KPN kan helemaal geen Disney app maken. Onmogelijk. 


Ik vraag me af waar de afweging in zit om wel voor hbo max een app te hebben en voor Disney+ niet... Stelt Disney heel veel eisen en een hbo niet oid?

KPN maakt die apps niet. Dat kan KPN niet eens. Dat doen die partijen zelf. Of niet. HBO heeft dat dus wel gedaan. Disney niet. En die gaat dat niet doen ook geloof ik. KPN kan helemaal geen Disney app maken. Onmogelijk. 

Dat snap ik, ik zei ook hebben niet maken. Ben benieuwd of hbo max veranderd in de nieuwe discovery app of dat het helemaal verdwijnt anders zonde van al de ontwikkelingstijd