Skip to main content

Goedendag,heb net de klantenservice gebeld aangezien mijn display van de tv tuner nog maar halve letters weer geeft.Er werd mij letterlijk gezegd van ja meneer wij ruilen hem niet om voor dat probleem.Ik zei dat ik al jaren en jaren klant ben en genoeg betaal elke maand zonder openstaande nota’s en een nieuwe tv ontvanger wil.Nee was het antwoord en een prettige dag nog verder.Wat is dit voor een klantenservice?Uiteraard neem ik hier geen genoegen mee maar helaas geen enkele andere mogelijkheid vind ik om mijn klacht neer te leggen.Dan gaan we toch gewoon naar een andere provider als dit niet opgelost gaat worden?!Schandalig gewoon! 

Beste @Michiel9,

Wat vervelend dat je problemen ervaart met jou tv ontvanger. Welke tv ontvanger heb je? Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. 
 

Mocht je nog een Motorola tv ontvanger hebben, via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet.


Goedendag,

ik heb mijn gegevens aangevuld via persoonlijke instellingen.

Mvg.


Goedendag,

ik heb mijn gegevens aangevuld via persoonlijke instellingen.

Mvg.

Dank je wel, ik heb inmiddels een KPN moderator op de hoogte gesteld, het is een beetje druk. En het forum werkt niet optimaal, hier wordt aan gewerkt. Hopelijk reageert een moderator snel. 👍🏼


Misschien kun je er een foto van maken en hier plaatsen? Er reageert hier nog een KPN medewerker, kan een paar dagen duren, maar die zal hem vast wel omruilen.


Hi @Michiel9, jammer dat je direct een ‘nee’ te horen kreeg bij mijn collega :slight_frown: Het klopt wel dat we niet de mogelijkheid krijgen om een ontvanger zelf om te ruilen voor een probleem als dit, maar dit is iets waarvoor ik graag even contact zoek met onze logistieke afdeling om te vragen of ze alsnog een omruiling in gang kunnen zetten. Zou je daarvoor nog wel een foto kunnen plaatsen van hoe het er uit ziet bij jou? Dan kan ik direct ‘bewijs’ meesturen met mijn verzoek :slight_smile:


Kan ik nog iets voor je betekenen @Michiel9? Of is het inmiddels via een andere weg gelukt om hem om te ruilen? Hoor het graag!


Hallo,

De tuner is weer goed na tweemaal een reset👍
 

Bedankt voor de moeite!


Hah, goed nieuws dus! Top dat je hem toch weer in het gareel hebt gekregen :blush:


Top! @Michiel9, fijn dat het weer werkt. 👍🏼