Skip to main content

Sinds kort is de weergeven zender niet meer te zien op de ontvanger. Is het mogelijk dat dit wel weer zichtbaar te krijgen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hier sinds enkele dagen hetzelfde probleem.


De tv ontvanger opnieuw de software installeren wil nog wel eens helpen


Bedankt Carpe Diem, software opnieuw installeren was niet nodig. Eerst geprobeerd de ontvanger te herstarten, dat was de oplossing al.

Mocht iemand dit probleem hebben:Menu/Instellingen/Systeem/TV-ontvanger herstarten


Hier ook sinds deze week. Na reset deed hij het weer maar sinds vandaag weer niet.


Hier moet ik iedere morgen de tv ontvanger opnieuw opstarten met het knopje achter op het kastje anders zien we geen cijfers op het display.Heb gister ook al software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. En het andere tv kastje dat we hebben start ieder dag uit zichzelf opnieuw op tijdens het tv kijken.


Ook hier een dag na herstarten weer geen zender weergave op de display


Is er inmiddels een oplossing?


Ik heb 3 Arris ontvangers alleen in de woonkamer blijft de zender weergave in het display staan. Bij de andere 2 ontvagers geen display weergave. Na resetten werkt het één dag en daarna weer het zelfde liedje.

Graag een oplossing…!


Wanneer ik na gebruik van mijn chromecast die aangesloten is op de HDMI 2 poort van mijn tv (Sony Bravia) weer terug keer naar HDMI 1 waar ik tv op kijk, kan ik op de display van het KPN kastje geen zenders meer zien wanneer ik van de ene naar de andere zender schakel. Pas als ik het KPN kastje heb gereset is het probleem opgelost. Vrij vervelend als ik deze acties steeds moet herhalen. Kan iemand mij vertellen wat hier aan te doen is.


Beste allemaal, het kan inderdaad zijn dat je hier nog problemen mee ervaart. Het is bekend en er wordt aan een oplossing gewerkt. We hopen dit met een volgende software-update te hebben opgelost. Het kan helpen om de ontvanger te resetten en de software opnieuw in te laden, zoals al werd aangegeven. 

 

 

 


KAN helpen maar dit dient dan wel op onregelmatig tijden weer te worden herhaald kennelijk en is dus GEEN gewenste oplossing in alle gevallen.


Niet alleen zender is niet zichtbaar, ook de tijd niet.


Wat een verschrikking die laatste updates van KPN. Ik dacht dat dergelijke updates alles beter, gemakkelijker en mooier moeten maken, maar niets van dat alles.

 

Ook hier geen zender meer zichtbaar op kastje en ja herstarten helpt tijdelijk, maar dat is toch geen oplossing? Verder is alles enorm traag geworden. Je drukt op gids en je hebt meteen een mooie gelegenheid om koffie te gaan halen, zelfde geldt voor de keuze voor menu. Een ander nieuw nadeel is dat je de gids niet meer kan raaplegen als je een programma aan het terugkijken bent of wanneer je een programma eerder op pauze hebt gehad. Deze acties gaan na de updates niet meer samen, kan dit alles ajb opgelost worden?


Reageer