Skip to main content

Misschien begrijp ik het niet goed, maar ik krijg sommige belangrijke functionaliteit die ik had bij mijn oude Arris apparaten niet uit die nieuwe KPN DIW7022 box…

Stel je kijkt een voetbalwedstrijd terug vanaf het begin die eigenlijk al bijna is afgelopen, je bent net in de 5e minuut aan het kijken, en je wilt dan even in de gids kijken wanneer de volgende wedstrijd is. Dan zit je ineens hein de gids en zie je het huidige moment, en de 'back' toets werkt daar NIET om weer terug te komen naar waar je was. Dat is super onhandig, je moet dan weer opnieuw gaan zoeken waar je was, bovendien heb je dan de eindstand ook nog even gezien alvast.

Weet iemand hoe je dan wel kunt doen met deze ontvangers, of is het gebruik nu ineens veel onhandiger geworden ipv beter? Ik weet bijna zeker dat ik dit gewoon kon met de Arris ontvanger, het vertraagde programma liep gewoon door in de achtergrond!

 

 

Je kunt het beste de app downloaden op je telefoon en daar in de gids kijken.

Ik kan me voorstellen dat het bij een voetbalwedstrijd lastig is, ivm de stand, maar bij andere programma´s ben je in no time weer terug op de plek waar je gebleven was.


@ThedudeNL 

Dat was met de oude KPN tv ontvanger ook zo.

 

Beste is eigenlijk altijd opnemen.

Maar dan heb je het opname pakket nodig.

€ 4,,99 per maand.

Of: 2 KPN tv decoder voor € 5,-- per maand, dan krijg je het opname pakket er gratis bij. 


@ThedudeNL

Dat was met de oude KPN tv ontvanger ook zo.

Nee, volgens mij was dat bij de oude ontvanger niet zo. Als je bij het terug kijken even naar de gids ging, dan bleef het geluid gewoon doorlopen. En je kon gewoon de gids weer verlaten en verder gaan met terug kijken.


Je kunt het beste de app downloaden op je telefoon en daar in de gids kijken.

Ik kan me voorstellen dat het bij een voetbalwedstrijd lastig is, ivm de stand, maar bij andere programma´s ben je in no time weer terug op de plek waar je gebleven was.

Goeie tip!


@ThedudeNL

Dat was met de oude KPN tv ontvanger ook zo.

Nee, volgens mij was dat bij de oude ontvanger niet zo. Als je bij het terug kijken even naar de gids ging, dan bleef het geluid gewoon doorlopen. En je kon gewoon de gids weer verlaten en verder gaan met terug kijken.

 

Ik begrijp wat je bedoelt.

Hoe ga je momenteel terug naar het beeld?

Het beste is om wederom op de knop gids te klikken, dan keer je terug naar de zender waar je was. 

Ik hoor graag of dat bij terugkijken ook zo werkt.


@ThedudeNL

Dat was met de oude KPN tv ontvanger ook zo.

Nee, volgens mij was dat bij de oude ontvanger niet zo. Als je bij het terug kijken even naar de gids ging, dan bleef het geluid gewoon doorlopen. En je kon gewoon de gids weer verlaten en verder gaan met terug kijken.

 

Ik begrijp wat je bedoelt.

Hoe ga je momenteel terug naar het beeld?

Het beste is om wederom op de knop gids te klikken, dan keer je terug naar de zender waar je was. 

Ik hoor graag of dat bij terugkijken ook zo werkt.

 

Helaas werkt dat niet, je komt dan in de juiste zender terecht maar dan in wat er NU op is, niet in het programma waar je in zat...