Skip to main content

Hallo, bij opstarten van tv vloeien donkere kleuren ineen tot zwarte vlekken. na uittrekken en weer insteken van power van tv ontvanger is het probleem weg. echter bij elke nieuwe tv start is het probleem weer aanwezig. ik ontvang via glasvezel

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox (KPN router modem)?

 

Is de HDMI kabel goed?

 

Hoe zet je de KPN tv ontvanger uit?

Stand-By

Eco stand.

Of volledig van de spanning (volksmond stroom) af. 


de tv ontvanger is verbonden met het modem.

de hdmi kabel is goed.

ik zet de tv uit door internet verbinding te sluiten en de tv op stand by te zetten.


Wat bedoel je met “internet verbinding sluiten”?

 

Ik zet onze KPN tv decoder gewoon op stand-by door op de rode knop van de ab te klikken.

 

En welke KPN tv decoder heb je? 


@rvo58 Welkom op het forum! Heb je het probleem nog weten te verhelpen? Wat je beschrijft klinkt inderdaad doorgaans als een probleem met de doorgifte van het signaal van de ontvanger via de HDMI-kabel naar de tv. Ik zie dat Joop je al een aantal goede vragen heeft gestuurd. Heb je de mogelijkheid om de ontvanger met een andere HDMI-kabel aan te sluiten op een andere poort op de tv? Je kan ook altijd een kijkje nemen op de pagina voor het oplossen van slecht of haperende beeld. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn!


@rvo58 Heb je alles weten op te lossen? Post anders gerust nog even een berichtje.