Skip to main content

Eersty al de ergernis dat de ontvangstbox regelmatig spontaan opstart, dan met angst en beven het telefoon nummer van kpn intikken en hopen op een menselijk contact.

Eerst de mededeling dat het gesprek opgenomen kan worden voor verbetering van jullie diensten.

Wat een onzin, er wordt niets mee gedaan.

Dan moet je in 2 zinnen iets inspreken, valt het woordje SPONTANE, komt die onnozele stem je vertellen wat je moet doen om Spotify aan te schaffen, je krijt een sms en je kunt je verbinding verbreken.

Nog maar weer een keer geprobeerd, krijg je weer dat geouwehoer, inspreken en weer een sms wat je moet doen om de storing op te lossen.

Ik betaal elke maand een redelijk bedrag, daar moet iets tegenover staan en niet de klant de storing zelf op laten lossen.

Dat spontaan opstarten heeft een reden, jullie moeten dat oplossen, de fabrieksinstellingen terugzetten is geen oplossing maar puur om het gezeur niet meer te krijgen.

Verder ben ik laaiend over het voortrekken van niuwe gebruikers, waarom krijgen zij dat super-wifi gratios en moeten de oude gebruikers er wel voor betalen.

Is dat geen discriminatie

Hallo @Koosr1946 ,

Wil je een medewerker spreken via 0080-0402?

Spreek dan in : Ik wil een medewerker spreken. 

 

Bij te grote drukte heb je met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

En wat betreft gratis SuperWifi: 

Je kunt als bestaande klant SuperWifi aanschaffen via de website. Zie daarvoor de link hieronder. 

Momenteel kun je SuperWifi al met korting aanschaffen. Het kost nu 149 euro. 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

toelichting: 

KPN vindt het een hele eer dat je al jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,Spotify, Amazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap jouw opmerking over wellicht een verlenging met gratis SuperWifi aangezien nieuwe klanten dit gratis aangeboden krijgen. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Wanneer KPN dat vaker doet (dus bij verlengingen), dan wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening.

 


Nee dat is geen discriminatie (zelf heb je ook ooit wat gehad)

En dat wel zo benoemen is ronduit triest.


Laat ik dan maar een TRIEST persoon vinden, de reden dat ik hier iets gezet heb is pas TRIEST tot de derde macht.

Niet op kunnen lossen dat een ontvanger te pas en te onpas opnieuw op gaat starten.

Ongeveer het zelfde idee dat je auto op de snelweg er mee ophoudt en dan zich zelf weer gaat opstarten.

Je dood gooien met commeciele berichten, proberen te paaien om alles maar bij KPN af te sluiten.

Tig keer zeggen dat ik bij mijn mobiele provider blijven en toch maar weer proberen.

Bij het inbellen gelijk het onzinnige verhaaltje afraffelen over spotify, omdat er niet begrepen wordt wat je gezegd hebt en dan de verbinding verbreekt.

Als je dan weer belt krijg je de vraag of het over hetzelfde onderwerp gaat, dan zeg je maar NEE, mag je de vraag weer inspreken, dan maar een wat langere tekst, reactie: u krijgt een sms wat je moet doen om iets op te lossen, maar waar jullie geen idee over hebben wat het is, en dan is de verbinding verbroken.

DAT IS PAS TRIEST


Heb je mijn antwoord wel gelezen? 
 

Spreek in : Ik wil een medewerker spreken! 


ik hoef geen medewerker te spreken, heb ik al meerdere keren gehad, zalfs een nieuw kastje gehad.

Als je dit forum leest is het ook een veel voorkomend probleem.

Als je ergens naar zit te kijken dan ga je niet de fabrieksinstellingen terug zetten en dat is wat de medewerker je vertelt, door het opstarten mist je al een aantal minuten.

Gewoon oplossen, niets meer en niets minder


Reageer