Skip to main content

Door storing heb ik een nieuw tv ontvangen ontvangen, maar in de mail staat een ander serienummer vermeld dan vanĀ  het kapotte kastje welke geretourneerd moet worden.

Om problemen in de toekomst te voorkomen, wil ik graag geregistreerd hebben welk kastje nu teruggestuurd gaat worden. Hoe kan ik dit online regelen?

Dat kan een KPN medewerker hier vast nakijken, heb je je forumprofel al ingevuld?Ā 

Vaak reageren ze hier binnen enkele dagen.


Hi @Nelsel, welkom op het forum.Ā 

Voor het terugsturen zelf verwacht ik geen problemen, zolang we maar maar weten dat er eentje terug is gestuurd. Wel kan dit technisch voor problemen zorgen omdat er een kans bestaat dat je de nieuwe ontvanger niet kunt aanmelden op ons netwerk. Heb je de nieuwe ontvanger aangesloten en werkt deze goed? Dan is er niets aan de hand.Ā 

Ik hoor graag van je.Ā 


Kastje werkt wel, alleen de uitknop van de afstandsbediening werkt niet.

Ook heb ik nog geen brief ontvangen waarop vermeld staat naar welk adres het kapotte kastje kan worden geretourneerd.


De uit knop om de telvisie uit te zetten bedoel je?Ā 

Normaal gesproken lever je de oude ontvanger in wanneer je de nieuwe ophaalt. Het retouradres is in ieder geval:Ā 
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn


Wij hebben tv met soundbar en tv ontvanger. Het aanzetten via de afstandsbediening van KPN gaat simpel, ik hoef alleen de aanknop van de ontvanger aan te raken en de hele set gaat aan.

Het uitdoen van de set gaat lastiger. Als ik de uitknop gebruik van de ontvanger gaat deze ook netjes uit, echter gebruik ik de uitknop van de tv op de afstandsbediening, dan gaat alleen de soundbar uit. De tv kan ik alleen uitdoen met de afstandsbediening van de tv zelf.


Dan verwacht ik dat de televisie niet gekoppeld is, maar de soundbar. Je kunt dit alsnog koppelen.Ā