Skip to main content

Goedenavond,

 

Zojuist hebben wij ontdekt dat we geen ESPN meer hebben. Gisteren kreeg ik al een vreemd emailtje dat er iets gewijzigd was in onze Husselpakket wat we overigens helemaal niet hebben want wij hebben een Compleet pakket. Wij zouden nu de korting van € 7,50 kwijt zijn. We hadden geen idee waar dat van was maar we merken nu dat het de gratis ESPN moet zijn. Zojuist gebeld en door een migratie die ze uitvoeren zijn er fouten gemaakt met het overzetten van de abonnementen. Helaas kon er niets aangedaan worden en moest ik maandag maar ff terug bellen. Een meerdere kon ik ook niet aan de lijn krijgen want dat was niet mogelijk. Als ik iemand anders wou spreken moest ik nog maar een keertje bellen en weer kosten maken. Dus door een fout van KPN kunnen wij dit weekend geen voetbal kijken en moeten we nogmaals kosten maken voor de telefoon om dit maandag dus alsnog goed te krijgen. Ik kan jullie vertellen dat ik hier zekers niet blij mee ben.

Hier, hetzelfde gezeik. Vandaag weer contact gehad. Gaat nog een paar dagen duren. Wil wel overstappen, maar dan wordt het weer 2 weken zonder TV/Internet.  Behalve als ik naar Ziggo ga, maar maar ik dat maar niet doen.


Hier, hetzelfde gezeik. Vandaag weer contact gehad. Gaat nog een paar dagen duren. Wil wel overstappen, maar dan wordt het weer 2 weken zonder TV/Internet.  Behalve als ik naar Ziggo ga, maar maar ik dat maar niet doen.

Thomas,

Ik ben altijd nieuwsgierig dat iemand dat over Ziggo schrijft. Heb je kortgeleden een slechte ervaring gehad met Ziggo. Of heb je het nog steeds over de Chello tijd?


Tot op heden nog geen verandering en staat nogsteeds de zelfde melding dat het pakket niet aangepast kan worden. Duurt toch wel lang zo'n migratie. Dalijk maar weer ff contact opnemen want dit schiet niet op zo. Wil niet riskeren dat we het weekend weer geen sport kunnen kijken op de normale manier.


Wij hier ook geen espn meer duurt al een week Vanwege een migratie  echt belachelijk zondag voetbal wedstrijd gekocht dat ging wel maar gaat nergens over als je het er gratis bij heb al een paar keer gebeld en via de chat contact gehad maar nog steeds niet opgelost 


Wij hier ook geen espn meer duurt al een week Vanwege een migratie  echt belachelijk zondag voetbal wedstrijd gekocht dat ging wel maar gaat nergens over als je het er gratis bij heb al een paar keer gebeld en via de chat contact gehad maar nog steeds niet opgelost 

Ik had zondag iemand van kpn op de chat en van hem mochten wij de wedstrijd kopen en dat zou daarna weer gecrediteerd worden. Gelukkig is de volgende wedstrijd op ESPN1 waardoor we het gewoon knnen zien als het niet afgelast gaat worden door de sneeuw die verwacht wordt. Gisteren weer met iemand van kpn gechat en die zou een berichtje sturen naar migratie bewaking en proberen of ze ESPN weer aan kunnen zetten. Hij vertelde mij dat wij niet de enige waren met dit probleem.


Hoi ja klopt vanmiddag weer contact gehad en als het goed is is het morgen verholpen dus ben benieuwd


Hoi @AstridE, ik zie geen migratie weer staan. Alles staat nu goed. Heel spijtig dat je hierdoor niet alle wedstrijden kon zien. Lees wel dat je los een kon kopen, miste je niet alles gelukkig. 

Mocht er nog iets onduidelijk zijn, laat het dan weten. 


@Bart_Z  Alles is inmiddels goed. Wel was eerst het Pluspakket toegevoegd terwijl wij die niet hebben maar ik heb gebeld en ze hebben het gewijzigd voor ons. Inmiddels is ESPN weer te bekijken en de koop wedstrijd is gecrediteerd.


Super! Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan weten.