Skip to main content

Hallo

 

Ik hou het kort anders ben ik wel 2 uur aan het typen.

Ik ben al sinds vorig jaar 30 augustus bezig met aanleg glasvezel kabel aan sluiting want eindelijk gebeurd is op 04 maart 2020 omdat er  27 februari een monteur is geweest.

Ik heb al zoveel collega s  aan de telefoon gehad dat ik de tel kwijt ben.

Mijn klantnummer is ******neem  het maar eens door.

Vanochtend weer met klantenservice gebeld en diegene schrok wat er allemaal al mis is gegaan en die heeft mij doorverwezen naar deze site. Omdat er vandaag weer abonnementskosten van mijn rekening zouden worden gehaalden ik deze geweigerd heb. Ik zal korting krijgen maar van dit alles ook niets.

Krijg graag antwoord op mijn klachten

 

Groeten Helisa

 

Hoi @helisa . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal bijzonder naar. Ik kan alleen nog niet inschatten wat er nu mis is. Zit jij momenteel zonder diensten, want dat heeft in deze periode bij ons prio. (dat neemt natuurlijk niet weg dat we ook serieus naar problemen gaan kijken die in het verleden hebben gespeeld)

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 


Hallo Erwin

Wij hebben momenteel nood wifi want de monteur komt pas 6 april.

Laat het steeds opwaarderen want mijn dochter heeft nu online les en het is dus al een paar keer gebeurd dat er tijdens de les de wifi wegvalt en we daar wel een beetje gefrusteerd van raken


Zijn al sinds 28 februari  hiermee bezig. geen tv en vaste telefoon. Zijn er wel een beetje klaar mee.


Hi Helisa. 

Dankjewel voor je gegevens. Helaas kan ik niet bespoedigen, hoe graag ik dit ook zou willen. Het zijn gekke tijden waar we ons nu in bevinden en we doen ons uiterste best.

Wat ik wel kan doen is zorgen dat er genoeg data is op het noodpakket. In de kleine router die jullie hebben zit een simkaart, op die simkaart staat een nummer. Heb je dat nummer van ons zodat we op voorhand data erop kunnen zetten? 


Ga er maar vanuit dat er op 6 april geen monteur voor de deur zal staan...


Hoi Alex

Ik zal zo even op de router kijken wat voor nummer erop staat. Maar  1 ding vind ik toch wel erg raar. Mijn schoonouders zijn ook verhuisd hebben maandag gebeld en zijn gisteren aangesloten. 

Hartstikke mooi voor hun maar waarom moeten wij dan nog meer dan 1 week wachten


 Hoi AlexAls het goed is is dat dit nummer 25697747


Ik vind daar niets op, weet je zeker dat je het nummer goed hebt getypt hier? Maak anders even een foto.


Bovenste nummer van simkaart is 8931089719

onderste nummer is 05116984 2


Ik kan daar helaas niks mee vinden, @helisa .

Ik zal nog een verzoek doen om er 50GB bij te zetten. Als jij hier tussentijds telkens aangeeft dat er saldo tekort dreigt kunnen wij een verzoek doen. Dit wordt binnen een dag bijgeschreven.

Doe dit wel op een doordeweekse dag (niet op vrijdag) want 's weekends draait dit proces niet. 


Mijn schoonouders zijn ook verhuisd hebben maandag gebeld en zijn gisteren aangesloten.

Op KPN? Want dit kan haast niet. Niet bij KPN tenminste. Ze zullen vast wel eerder ook al gebeld hebben.

 


Erwin dit is wel van kpn


Alex dit zijn de nummers die op de sim kaart staan. het loopt allemaal wel lekker bij jullie.

Kreeg vandaag sms dat ik dit nummer moest bellen 08000202017 moest code invoeren en optie 4 dan heb ik weer een vrouw aan de telefoon die mij slecht kan verstaan. Ik ja van zulke goede wifi hebben wij op het moment. Dan komt ze van er komt 6 april geen monteur bij u. Nou toen ben ik flink uit mijn slof geschoten. De glasvezelkabel is hier  7 maart aangelegd tot in de meterkast, maar diegene die dit heeft aangelegd via mijn aansluitingen meld ons niet af bij kpn. Hoorde van haar dat volkert en wessel dit moet doen uit emmen

 


Ik heb haar ook gezegd dat of volgende week en anders 6 april de monteur hier komt anders gaan er rare dingen gebeuren want wij komen persoonlijk naar Groningen en ik trek er een paar achter het bureau weg. ben er nu echt SPUUUUGZAT van.

De ene afdeling communiceert niet met de andere afdeling en hier zijn wij nu de dupe van.

Onze jurist belde mij net toevallig en ik heb hem dit verhaal vertelt. Gebeurd er nu niks dan gaan we andere stappen maken. En volgende week en anders 6 april is die monteur hier.

Wachtend op jouw antwoord en oplossing hierop verblijf ik


Ik heb net nog klantenservice gebeld   om de 50 gb op te waarderen anders zitten we van het weekend.

Wat verneem ik hij kan ons niet vinden op ons nieuwe adres staat alles op het oude adres 

In januari heb ik al gebeld om de verhuizing door te geven 27 februari monteur gehad aan nieuwe adres maar omdat er geen glasvezel lag kon hij niets beginnen. 7 maart glasvezel aangelegd worden we niet afgemeld. En nu is de verhuizing niet doorgegeven. Hoe zit dat daar bij jullie?


Nick het was wel bij KPN maar 1 ding is mij wel duidelijk dat het daar 1 groot zooitje is


Helisa, ik je zojuist geprobeerd te bereiken. 

Zou je hier een foto willen plaatsen van die simkaart? We moeten het heus wel kunnen vinden.


Hoi Alex ik ben net door mijn man gebeld want die was door jullie gebeld. Kan geen foto doorsturen. Kan ook geen mails verzenden. Dus misschien mag ik je 06 nummer kan het wel via whats app versturen


Je man is vanmorgen gebeld door backoffice levering, dat is ook de afdeling waar je moet zijn. Het is dan ook belangrijk dat jij, of je man, contact opneemt met hen. Contactgegevens daarvoor zijn als het goed is aan je man doorgeven en gisteren per sms verstuurd. 

Verder zie ik dat, na contact gisteren, er een aanvraag is gedaan om nieuwe data toe te voegen aan het noodpakket. Is dat al gebeurd?

Zo niet, heb ik zojuist in ieder geval een gratis 100GB databundel toegevoegd op het mobiele abonnement dat eindigt op nummer ..613. Dit wordt binnen een uur of twee geactiveerd. Dan heb je in ieder geval ook de optie om de telefoon als hotspot te gebruiken.

 

Wat foto betreft, die kun je hier op het forum plaatsen met de knop die eruitziet als een zwart vierkant met witte bergen erin. We hebben geen mobiele nummers waarop we bereikbaar zijn.


Hallo Erik  nee er is nog niets op onze nood wifi bijgezet. Zal vandaag gebeuren maar nog geen sms gehad, hoor net van mijn dochter dat het op haar nummer is gezet. Hopelijk heeft mijn zoon het ook want die heeft geen mobiel abonnement van kpn. Er is inmiddels via via een monteur geweest en gaat de boel eindelijk opgelost worden hier. Alvast bedankt voor de 100 GB bijzetten Groet Helisa


Wij kunnen alleen bijschrijven op mobiele nummers van KPN. Je kunt van de telefoon van je dochter een hotspot maken zodat iedereen er profijt van heeft. Verder verwacht ik dat het noodpakket een opwaardering krijgt.

Heeft de monteur ook een termijn genoemd wanneer dit opgelost is?


De monteur gaat er achteraan dat dit zo spoedig mogelijk opgelost moet worden.

Termijn kon hij niet zeggen ivm coronavirus maar ze gingen hun best doen zo snel als het kon

dus daar vertrouw ik op


Hoi @helisa . Als het goed is, is er een SMS ingesproken met informatie en een nummer dat je kunt bellen. Heb jij die gekregen?

Helaas heb ik verder geen inzage. Ik hoop dat ze daar goed nieuws hebben.


... een SMS ingesproken ...

Gesproken sms? Kan dat ook tegenwoordig? :thinking:


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.